Zorry schreef:Hier het laatste nest gehad dat de nieuwe eigenaren helemaal niet hebben gevraagd wat de pup kost , ik het ook blijkbaar vergeten ben te vertellen en de dag voor dat ze hem op kwamen halen vroegen wat de prijs was. Ik merk dat wij ver onder de gemiddelde prijs zitten wat er tegenwoordig voor de pups gevraagd worden van het ras, bij het laatste nest hebben we de prijs met 50 euro omhoog gedaan dus 900 euro. Alle ouders zijn bij ons getest en de pups krijgen een bear test met 6 weken.
Wij hebben nu eerste keuze uit het gehele nest, en ik begin nu al te merken dat de andere puppy kopers het niet leuk vinden dat we tot zeker 6 weken gaan wachten met een keuze. We krijgen nu al elke keer de vraag weten jullie het al of heb je al een voorkeur, voorkeur is er zeker maar zegt niet dat het die gaat worden.
Wij hadden dat indd ook met 1 van de kopers. Hun vroegen echt naar alles behalve de prijs dus waren wij t ook vergeten
Heb hier wel vanaf t eerste gesprek duidelijk aangegeven dat er voor de 5 weken niet word gekozen en dat er dan op een bepaalde volgorde gekozen word. En vind je dat niks. Dan houd t op
T valt mij wel op dat er een flink prijsverschil zit tussen de “show” en “sport” fok in ons ras