Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Ach Ts het is hier voor de Bokt zeikers toch nooit goed wat je ook doet.
Heel veel sterkte met het verlies.
Ondanks dat het hiermee wel makkelijker gaat worden doet het toch zeer......
Mondy schreef:justdiesel schreef:Ach Ts het is hier voor de Bokt zeikers toch nooit goed wat je ook doet.
Heel veel sterkte met het verlies.
Ondanks dat het hiermee wel makkelijker gaat worden doet het toch zeer......
Wat ontzettend flauw dat je meteen als zeikerd wordt afgedaan als je wel een kritische noot hebt....
Een hond die zichzelf zo onder plast dat t zo heftig stinkt en daardoor gaat snauwen naar baas heeft er simpelweg wel aan te lijden gehad.
primera schreef:Ik vind het ook jammer dat het haar niet bespaard is gebleven. Maar dat is de bewuste keuze van de eigenaar.
Sterkte met het verlies.
Mondy schreef:Ik leef ook met je mee en de rest ook![]()
Doet niks af aan of we er een andere mening over kunnen hebben behalve alleen vervelend vinden. Nl ook voor toekomstige die met jullie dilemma te maken gaan krijgen.
Mondy schreef:Ontzettend naar dat jullie haar moeten missen.
Maar ik heb er wel een nare smaak bij. Jammer dat de hond dit niet bespaard is gebleven.
Sterkte met het verlies iig
Froukje schreef:Mondy schreef:Ik leef ook met je mee en de rest ook![]()
Doet niks af aan of we er een andere mening over kunnen hebben behalve alleen vervelend vinden. Nl ook voor toekomstige die met jullie dilemma te maken gaan krijgen.
Maar moet dat dan altijd maar geuit worden, die mening? Om TS nog even een trap na te geven?
appiesjappie schreef:Bedankt voor de lieve reacties van sommige. Er ware zoveel reacties probeer nog eens medicijnen of probeer ander voer, ga naar een andere dierenarts kijk wat hij zegt. Al jullie tips opgevolgd zodat we alles hadden geprobeerd. Met als inslapen dan de laatste oplossing. Nu hebben we dat geprobeerd is het weer niet goed. Het is niet zo dat je met medicijnen of ander voer begint dat het probleem meteen is opgelost. Ze ging de laatste 2 weken juist harder achteruit.ze had geen pijn misschien wel maar ze liet het niet zien. Was vrolijk met de wandelingen, zwom in de plas hier vlakbij, rende door de tuin. We hebben haar echt niet elke dag gedoucht. We hebben een badje buiten gezet voor haar wad ze zelf in kon spetteren met wat zeep daar genoot ze van en rook ze weer lekker voor zover het kon. Het is geen martelgang geweest de laatste weken. We hebben zelfs nog heel veel gelachen om haar.