Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Wat een prachtige beesten zijn het toch! Ze kunnen dus ook echt hijgen? Is er met de hitte ook nog een manier om ze af te koelen behalve ze in de schaduw laten zitten? (Zoals bij een hond bijvoorbeeld de voetzooltjes koelen)
Ik vind je werk echt fascinerend ik had niet gedacht dat er zoveel tijd en geld werd gestoken om meeuwen bij het vuilnis vandaan te krijgen. Misschien ben ik heel blond nu maar waarom is het zo belangrijk dat de meeuwen daar niet zijn? En hoewel ik het natuurlijk super tof vind dat jij werk hebt en is het met vogels wegjagen veel leuker dan een andere manier alleen het klinkt zo arbeidsintensief je zou verwachten dat er een minder arbeidsintensieve manier zou zijn? Die lasers waarom zijn die zo vervelend voor de vogels en waarom zouden ze daar aan gewend raken?
Nogmaals zie mijn vragen echt niet als kritisch of om jou in twijfel te trekken, ik kan me er gewoon zo weinig bij voorstellen en vind het super interessant!
karuna schreef:Stille meelezer komt even topic binnen vallen. Ik heb ook jaren ervaring met Oranje voor mij de beste arts voor vogels die je kan hebben en nog een toffe vent ook. Fijn dat je oehoe weer redelijk ok is en vogel kan zijn.
Little_Gift schreef:Hey TS,
Enkele jaren geleden sprak ik hier al van om me op te geven voor de 2 jaar durende opleiding tot valkenier (Syntra België) maar heb het toen toch niet doorgezet... altijd ergens wel spijt van blijven houden... en dankzij jouw topic, heb ik deze avond nu toch de stap gezet! Ben officieel ingeschreven om 16/9 de 2 jaar durende opleiding aan te vatten!
Thanx dus voor je topic! Enneuh... tips ofzo zijn altijd welkom, of als ik je mag overladen met vragen eens de cursus gestart is... zou dat hééééél fijn zijn