Ik mag thuisblijven! Ik ben echt zo ontzettend opgelucht! Ik ben helemaal gebroken van alle spanning en stress en ik ga het ook goed aankijken komende uren hoe het net de kleine man gaat en anders word het een opvang. Mocht die het eventueel redden kan ik altijd een geïnteresseerde aandragen die interesse heeft, geen idee of dat mogelijk is.
Nu kan ik in elk geval alkes in de gaten houden. Ginger eten gegeven ook, helemaal opgegeten. Zag nog een soort van nawee, en ze is nog erg onhandig maar ze is zorgzaam
Geweldig! Ben echt blij voor je en een pluim voor je werkgever
Nou moet die uk het wel redden veel succes!
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 01:35
Ik ga de kleine proberen bij te voeren zo als het afgekoeld is en dan dutje doen. Ook nog eff deken om de bench heen slaan zodat het warm blijft. Morgen een kruik en druivensuiker kopen
Ik heb het met een flesje gedaan, spuitje word afgeraden vanwege verdrinkingsgevaar? Ik ga nu even paar uurtjes slapen. Zet mijn wekker weer om 04:30 zodat ik even kan controleren.
Weet iemand of je de kittenmelk kan bewaren? Ik heb wat ik net bereid heb nu in de koelkast staan voor later omdat ze niks hadden gedronken
Melk kun je 24 uur bewaren en het wordt zelfs aangeraden het vier uur voor gebruik al aan te maken, staat in de link
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 05:21
Kleine is aangekomen, weegt 67 gram nu. Ginger heeft ze verkast naar de krabton. grappig genoeg ook de plek waar zij opgroeide met haar moeder en Haar broertjes. Ze was er wel 2 vergeten dus even snel erbij gelegd. Wekker gaat weer over 2 uur. Ik blijf de kleine even wegen nu zodat ik weet dat hij iets binnen krijgt.
Gefeliciteerd Renee! Ik ben zo benieuwd! En jij doet het super!
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 06:45
Kleine is weer terug naar 63gram , aan ene kant logisch want die moet natuurlijk ook poepen en plassen, andere kant heel jammer.
Tonic heeft mij net een gigantische bloedende kras bezorgd. Ik houd hem nu even in de slaapkamer zodat Ginger rust heeft maar tonic was eff naar buiten geglipt en was aan het ruiken aan de bench. Toen ik hem optilde flipte hij helemaal!
Stille volger hier, ik las gisteren tussen de bedrijven door dat ze geboren waren. Van harte Gefeliciteerd!
Fijn dat je toch nog vrij hebt gekregen, en fijn dat alles zo goed verlopen is. Succes met het kleintje, maar met die goede zorgen moet dat vast te goedkomen!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 29-11-16 07:19
Het is niet heel vreemd dat ze de eerste paar dagen terug vallen in hun geboortegewicht, hoor. Dat is bij gezonde kittens vaak ook de eerste dag het geval. Heb je de rest ook al gewogen? Maar hij is natuurlijk al superklein, dus voor hem komt het extra hard aan. Ik vind het wel knap dat hij niet is afgevallen! Wanneer moet je weer werken?
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 08:00
Ze zijn geen van alle afgevallen, rest is allemaal ook wat aangekomen. Ik moet even uitzoeken hoe ik die 2 katers uit elkaar ga houden. Poesjes ook even uitzoeken, maar mevrouw heeft ze nu in de ton en ik kan niks zien
Water is aan het afkoelen, dan ga ik die kleine bijvoeren
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 29-11-16 08:07
Kun je niet bij ieder kitten een nageltje in een kleur lakken?
Ik doe zelf wel de eerste dagen wat nagellak op een teentje. Ik heb nu bandjes, gekocht via http://www.snuffelspulshop.nl/a-4344964 ... y-bandjes/ maar voor de eerste dagen vind ik die te zwaar, ze konden de kopjes niet echt meer optillen met die bandjes.