Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En al lekker aan het 'werk' gezet voor zn voer 
al ben ik erg blij met een hond die andere mensen ontwijkt dus het is vooral werken aan het feit dat de terughoudendheid niet om gaat in angst 
Hihi Snachts slaapt hij naast ons bed en vannacht hoefde ik er maar 1 keer uit !
Ik ben vandaag begonnen met aan het riempje lopen, had al wel meteen een halsbandje ongedaan om hem te laten wennen. Zit doet hij inmiddels heel erg netjes en over een paar daagjes pakken we de af er ook bij. Verder heeft hij nu geleerd hoe hij aan moet geven dat hij naar buiten wil zonder de lak van de deur af te krabbelen
Kortom het gaat heel goed met de kleine vent en hij heeft ook al kennis gemaakt met 2 vreemde honden 
Dus wel af en toe even een update plaatsen!
hihi

Vooral met uitdagen van onze andere hond, die nog niet wil spelen haha. Vorige week de proefles gehad van de puppy cursus, daar zeiden ze ook al, het is een pittig hondje! De andere puppy's vonden hem maar spannend. Omdat hij overal op af gaat en wel laat horen dat hij er is. Dus op het laatst speelde hij alleen op het veld, en de andere 6 op het andere veld

Zijn ene oortje staat nu 90% van de tijd

Dit wordt een duur grapjeee....
Aartje schreef:Wat super om te lezen allemaal! En ja die herdertjes zijn echt onwijs slim en leergierig hè?