[VOLG] Tamaskan pups in de maak!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-16 11:52

Druk weekend, dus of er dit weekend nog een update komt is even afwachten. Pups doen het nog steeds super. Inara voedt ze nog regelmatig dus bijvoeren doe ik nog niet.
Ze liggen steeds vaker buiten de werpkist en scharrelen ook steeds vaker door de woonkamer. Langzaam introduceer ik nu geluiden en dingen om aan te wennen. Het is grappig om de verschillen in reactie te zien. Sommige schrikken echt ergens van, anderen zijn alleen maar nieuwsgierig, maar zelfs als ze schrikken herstellen ze zich snel. Goed teken!

Afbeelding
Afbeelding

En de werpkist (ik heb tot nu toe alleen het deurtje want de witte verf was zo goed afstotend dat de verf alleen pakte na opschuren en daar had ik uiteindelijk geen tijd meer voor...)

Afbeelding
Afbeelding

Ik verwacht niet dat dit weglopers worden. Ze zijn nu al heel erg op mensen.

Van

Re: [VOLG] Tamaskan pups in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 12:06

<3 <3
Vanavond puppy knuffelen :):)

Gaaf die werpkist! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 12:07

Die roze voetjes <3 <3

Werpkist is ook erg leuk!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:33

Aahw ze zijn zo lief ! Als je nou niet zo verrekte ver woonde, nodigde ik mezelf uit op knuffelbezoek. :D
En dan gelijk door naar je mooie blinkende dame natuurlijk. :)

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:51

Ze zijn echt te leuk <3

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 10:36

Van: binnenkort weer? :D De beide teefjes waren zo zoet gisteravond. <3

Fenrir: ja, en nog helemaal geen eelt dus poezelzacht. :D

Jokari: nou, als je jezelf een mini-vakantie gunt omdat je het op en neer te ver vindt ben je ook van harte welkom hoor. ;)

Uska: ja, manlief zei al "dit doen we nooit meer. Mijn hart breekt bij het idee ze straks te moeten afgeven." Als je ziet hoe enthousiast ze op ons reageren smelt je ook wel een beetje van binnen... :j

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:49

Jaaa zeker weten, ze zijn zo leuk! <3

Het afgeven moet je wel tegen kunnen inderdaad. Al krijg je er naar mate ze ouder worden steeds meer werk van, ik was met negen stuks toch wel een beetje blij toen de eerste paar gingen O:) Het is ook wel heel fijn om ze nog te kunnen volgen, tegenwoordig gaat dat toch een stuk makkelijker via sociaal media

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:44

Tsja ;) ik zit in de tijd die ik kwijt ben om bij jou te geraken ook in Parijs ;)

Niet dat het daar zo spannend is :P

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 10:45

Heb er nu al mijn handen vol aan, het scharrelt inmiddels overal naartoe dat kleine geboefte.

Neon, dat is ook zo en daar weet ik alles van aangezien ik in het zuiden van Limburg ben opgegroeid. Maar het zijn wel afstanden waar je aan went overigens.

Gisteren zaten we helemaal klaar voor puppyvisite zegt de helft last minute af. -O- -O- Daar moeten mensen maar geen gewoonte van gaan maken zeg.
Er zijn dus nog steeds twee reutjes beschikbaar. Alsnog adverteren dus. :Y)
Blugh, en al weken voel ik me ziek dus deze week naar de dokter. -O-

Hector en Eliwood aan het bekvechten:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen ze er maar niet uitkwamen wie stoerder was, spanden ze samen tegen mama. Zo'n poot is heus wel geschikt als kauwspeeltje!

Afbeelding

Maar mama riep ze al snel tot de orde en dan doe je natuurlijk lekker onschuldig.
Afbeelding

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 10:55

Aah, wat een Boefjes <3

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 11:00

Fijn is dat op het laatste moment afzeggen >;)
Beterschap!

Het geboefte <3

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 11:47

Welke reutjes zijn er nog beschikbaar?

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 13:11

wat zijn ze toch mooi... Ik vind zowel Inara als Ravi prachtige honden, en de rassen hebben mij sowieso altijd wel aangesproken. Als ik nou niet zo'n neurotisch kattebeest had, ik kwam serieus kennis maken... Maar ze is 12 en ik kan het haar gewoon echt niet aandoen, een pup op haar terrein. :n

Wat rottig zeg, puppybezoek dat op het laatste moment afzegt.

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 14:12

Haha wat een boefjes <3
Lijkt me idd lastig om ze straks af te geven!

Beterschap!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 14:30

O zou zo graag willen, maar helaas gaat dat niet worden.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:33

ze zijn zoooo leuk!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 17:26

Van schreef:
Fijn is dat op het laatste moment afzeggen >;)
Beterschap!

Het geboefte <3

Ja echt... zoiets kan natuurlijk gebeuren, maar als meerderen afzeggen krijg ik zo'n marktplaats gevoel, haha. Hele koelkast vol lekkers... :Y) -O-

marlies85 schreef:
Welke reutjes zijn er nog beschikbaar?

In principe plaats ik op basis van karakter om een zo goed mogelijke match te maken tussen baasjes en pups (zodat een actieve hond niet bij bankhangers komt bijvoorbeeld) maar uiteraard houd ik daarbij ook zeker rekening met de voorkeuren en wensen van mensen. :j Dus als mensen te kennen geven dat ze Hector of Eliwood of Athos geweldig vinden houd ik daar absoluut rekening mee, maar het moet wel passen. Zeker bij een match in een ver land is dat super belangrijk want een hond uit USA of Australië terugnemen omdat het niet lukt tussen baas en hond is praktisch gezien nagenoeg onmogelijk...

Aan de mensgerichtheid zal het in elk geval niet liggen, want ze zijn alle 5 verzot op aandacht.

jokari schreef:
wat zijn ze toch mooi... Ik vind zowel Inara als Ravi prachtige honden, en de rassen hebben mij sowieso altijd wel aangesproken. Als ik nou niet zo'n neurotisch kattebeest had, ik kwam serieus kennis maken... Maar ze is 12 en ik kan het haar gewoon echt niet aandoen, een pup op haar terrein. :n

Wat rottig zeg, puppybezoek dat op het laatste moment afzegt.

Kan me best voorstellen dat je met een oudere kat dat niet direct zou aandurven, al zullen de hondjes zeker wennen aan katten. Dat vind ik voor een huishond toch erg belangrijk want katten kom je in tuinen en op straat toch wel vaak tegen. :j Inara zelf is een enorme schat met katten. Ze is ook heel voorzichtig met de hoogbejaarde kat van mijn schoonouders (die wordt alweer 19!) Maar die is wel honden gewend dus dat scheelt ook.

Uska: ja, vooral het idee dat ze heel ver weg gaan - zie ik ze ooit nog terug? :o Maar dan had ik niet zo'n internationaal ras moeten fokken en het bij Groenendaelers moeten houden, dan heb je dat een stuk minder denk ik.

Marcella: jammer is dat he, als je zulke leuke pups tegenkomt maar het qua timing gewoon echt niet past! En het is zo leuk, dat vrolijke, blije gehuppel en die onbevangenheid. Ik denk steeds terug aan toen Inara zo klein was. Ach wat was dat ook bijzonder...

Set_Elkol: je mag nog steeds komen puppyknuffelen hoor, als je dat leuk vindt. :P

Oh, en het gespuis ligt onder de bank, want ze vinden het maar warm.
Vanmiddag hebben ze hun eerste vleesmaaltijd gehad en tot mijn grote verbazing ging dat er met een enorm enthousiasme in. Moeders heeft de laatste dagen ook een soort spuugreflex dus het zou me niks verbazen als ze ze zelf nog gaat voeren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:39

Gaat voor timing zeer waarschijnlijk nooit goed komen zit een probleem gezondheid en overgevoelig voor ontstekingen op de luchtwegen. -O-

Zou misschien wel kunnen, maar dan moet ik ook de nodige problemen voor lief nemen.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 20:05

<3 <3 o wat een prachtige pups wat heerlijk. Mooi nest. Zie je nu al duidelijk dat het een kruising is en zie je al een beetje verschil in vachten (lang of kort?) die roze voetjes ook zo ontzettend schattig.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:09

Ze zijn kortharig, langhaar is niet mogelijk :) maar hoe de vacht precies gaat worden is een verrassing :Y)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:32

Waarom is langhaar niet mogelijk? Krijgen ze een Ravi vacht?

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:48

Kaus schreef:

Dan moeten beide ouders het gen voor langhaar doorgeven, en ravi heeft dat niet. Correct me if i'm wrong :)

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:55

xTiffani schreef:
Kaus schreef:

Dan moeten beide ouders het gen voor langhaar doorgeven, en ravi heeft dat niet. Correct me if i'm wrong :)
Dat inderdaad :j

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 11:17

nog nieuws? O:)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 12:36

Het is ontzettend verleidelijk omdat ik alle tijd heb voor een pup haha ik vind ze zo leuk