Tassen en jassen worden wel gecontroleerd bij het weggaan En ja, ik heb vogels die proberen in je mond te klimmen (schijnt lekker te galmen bij het fluiten ) dus kaken stijf op elkaar houden graag
Lijkt me erg leuk om op monsterbezoek te gaan En een bbq lijkt mij ook erg leuk. Je zit in Den Bosch toch? Dat is opzich ook nog wel te doen met het ov
Yep, ik zit in Den Bosch Is erg makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer
Ik ga vanaf vandaag wat koppels aan de geboorteperking helpen (nepeitjes). Anders worden het er echt te veel
Targaryen
Geplaatst: 01-04-16 08:38
Kan me voorstellen dat je daartoe overgaat. Wat een boel eitjes zeg! Wel spannend
ponyparadijs
Geplaatst: 01-04-16 10:08
Flowery schreef:
Ik heb helaas geen auto
Dat is jammer. Maar dan gaan we gewoon treinen toch? Ik heb een weekend vrij abbo En dan kan je met 40% korting meereisen En als we een auto kunnen regelen is dat ook een mogelijkheid Wij hebben helaas ook geen auto
Leuk! Ik wil ook mee op kraamvisite Vanaf Utrecht eventueel een auto ter beschikking waar 2/3 mensen in mee kunnen
ponyparadijs
Geplaatst: 01-04-16 11:22
Amburtjoz schreef:
Leuk! Ik wil ook mee op kraamvisite Vanaf Utrecht eventueel een auto ter beschikking waar 2/3 mensen in mee kunnen
Misschien een idee dat Flowery en ik jou kant op komen? Dan vanaf Utrecht samen reizen?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-16 11:24
Leuk dames!
Even snel geteld, 22 bevruchte eitjes (En ik moet nog 1 nest checken, maar daar zit Pyriet op en dan zou ik eerst een extra levensverzekering moeten afsluiten ).
Wat een babybomb gaat dat worden Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de kleurtjes die eruit komen! Maar belangrijkste natuurlijk dat de baby's (en ouders) gezond zijn
Dat kan wel hoor ponyparadijs en flowery, als we de benzinekosten dan delen? Een zondag komt voor mij het beste uit als ik geen training heb op die dag..
Flowery
Geplaatst: 01-04-16 11:49
ponyparadijs schreef:
Amburtjoz schreef:
Misschien een idee dat Flowery en ik jou kant op komen? Dan vanaf Utrecht samen reizen?