Die reacties ook van sommigen daar weer
Maar ja....hopelijk komt het goed met t kleine dinkie.
Gipsy doet het echt geweldig, beter nog dan gehoopt. Ze is knettergek met haar kroost en zelfs tijdens haar eigen momenten checkt ze ze steeds even.
De ukkies proberen nu al steeds vaker te gaan staan. Gipsy vindt het maar niets als ze uit zichzelf ineens aan de andere kant van de doos liggen. Dat wordt nog wat

Ik heb niets laten bespreken tot ze zelfstandig konden eten. Helemaal met een zieke moederpoes was ik zo aan het knokken om ze uberhaupt groot te brengen dat ik nog helemaal niet bezig wilde zijn met wie welk kitten kreeg. Ik wilde ook niet dat als ik er 1 zou verliezen dat ik dan "iemands kitten" verloor, nog een extra verantwoordelijkheid erbij waar ik op dat moment dus echt niet op zat te wachten. En ik wilde er geen houden, maar wanneer ik er wel 1 wilde houden dan wilde ik zelf eerste keus hebben, niet dat die ene waar ik een mega klik mee had al besproken zou zijn. Dus nee hoor, lekker eigenwijs zijn, jouw kittens, jouw keuze. En als ze dan niet willen? Prima, gaan ze maar naar een ander, genoeg leuke baasjes beschikbaar