Wel heeft hij flink wat beweging nodig en dan in huis ook nog wat uitdaging als het even kan.
Veel mensen zeiden vooraf tegen mij het is een aanhankelijk ras, erger dan andere. Dat is wel echt iets waarvan ik dacht hmm ja dat zal wel oke zijn. Hij ligt het liefst onder mijn voeten en loopt dan ook het liefst de hele dag achter je aan. Alleen blijven heeft echt lang geduurd voordat ik hem dat geleerd had, eng dat hij het vond!
Ik vond het wel erg lastig om als pup/peuter me te houden aan de wandel regel simpelweg omdat hij te veel energie had! Ik ging dan maar gewoon heeel vaak.
Nu heb ik echt een geweldige hond die gemiddeld op een dag tussen de 2 en 3 uur loopt en dan in huis gewoon rustig is. Maar moe is hij nooit!
Zijn dunne vacht, hij houd niet van regen maar zijn bewegingsdrang wint het dan wel. Hij heeft het wel wat sneller koud maar dan rent hij gewoon wat harder

Als je meer vragen hebt of hem een keer wil komen zien in het echt dan roep maar

Met onze kat:

en ook met kleine kinderen en babys gaat hij heel goed.
En kunstjes doen vind hij heeeel leuk. Jagen is hij overigens echt slecht in. Ik stimuleer het dan ook niet.

Voor iedereen in het topic: Fijne kerst namens ons!