Dan heb ik hem voorbij zien komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MadelonSunny schreef:Wat zijn ze allemaal mooi!
Fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Spannend een 2e pup! Heel leuk voor Evi
@Simbaa Zolang hij andere mensen niet eng vindt zou ik het juist fijn vinden als hij niet naar iedereen toe loopt! Dyson vindt alles leuk en interessant. Hij kan zijn enthousiasme moeilijk bedwingen waardoor hij gerust tegen iemand op springt als ik niet dichtbij ben om hem te corrigeren. De ene hond is gewoon wat meer op zichzelf dan de andere. Als hij mensen echt spannend vindt zou ik er wel aan werken maar zolang het puur desinteresse is zou ik het lekker zo laten
Het lijkt mij ook heerlijk om dagelijks een grote ronde te mogen maken! Dyson is nu 7,5 maand en we maken echt wel eens (in de 2 weken) een wandeling van een uur maar dagelijks mag helaas nog niet
@CrazyCat Wat schattig!
Simbaa schreef:MadelonSunny schreef:Wat zijn ze allemaal mooi!
@Simbaa Zolang hij andere mensen niet eng vindt zou ik het juist fijn vinden als hij niet naar iedereen toe loopt! Dyson vindt alles leuk en interessant. Hij kan zijn enthousiasme moeilijk bedwingen waardoor hij gerust tegen iemand op springt als ik niet dichtbij ben om hem te corrigeren. De ene hond is gewoon wat meer op zichzelf dan de andere. Als hij mensen echt spannend vindt zou ik er wel aan werken maar zolang het puur desinteresse is zou ik het lekker zo laten
Het lijkt mij ook heerlijk om dagelijks een grote ronde te mogen maken! Dyson is nu 7,5 maand en we maken echt wel eens (in de 2 weken) een wandeling van een uur maar dagelijks mag helaas nog niet
@CrazyCat Wat schattig!
Ja of het desinteresse is of angst hangt een beetje van de situatie af. Mannen zijn sowieso wat enger. Echter, als we gewoon langs mensen lopen is er niet zo veel aan de hand, hij negeert ze dan gewoon. Als vreemde mensen dan naar hem toe buigen, is hij wel wat angstig en deinst hij terug. Na even ruiken is het dan goed, maar dan vindt hij het nog steeds niet fijn om geaaid te worden. Ik weet dus niet zo goed of we dit echt moeten aanpakken. Zo lang mensen hem negeren is er namelijk niets aan de hand
En het schijnt inderdaad wel een beetje Aussie achtig te zijn, al kende ik zelf alleen maar hele sociale Aussies. Wat Keona zegt is wel waar, het heeft heel veel voordelen. Hoef hem op stal etc echt niet in de gaten te houden. Hij loopt toch wel achter mij aan
linnnh schreef:Simbaa schreef:Leuk!! Staat hij op Marktplaats en facebook?
Dan heb ik hem voorbij zien komen
Ze staat inderdaad op Marktplaats, op facebook weet ik niet, daar heb ik d'r niet voorbij zien komen
Marlou_ schreef:Evi is daar wel in veranderd, oo het begin vond ze andere mensen eng en was ze afwachtend. Vooral in de avond en schemering maar dan ziet het er allemaal anders uit ook. Dat is naarmate ze ouder word verdwenen. Ze vind alles en iedereen lief en leuk het is zo een duifje!
Simbaa schreef:Familie en vrienden is inderdaad ideaal! Familie gaat bij ons allemaal mee op vakantie. Vrienden zijn of gelijktijdig op vakantie, of vertrouw ik voor geen meter
Simbaa schreef:MadelonSunny schreef:Wat zijn ze allemaal mooi!
@CrazyCat Wat schattig!
Ja of het desinteresse is of angst hangt een beetje van de situatie af. Mannen zijn sowieso wat enger. Echter, als we gewoon langs mensen lopen is er niet zo veel aan de hand, hij negeert ze dan gewoon. Als vreemde mensen dan naar hem toe buigen, is hij wel wat angstig en deinst hij terug. Na even ruiken is het dan goed, maar dan vindt hij het nog steeds niet fijn om geaaid te worden. Ik weet dus niet zo goed of we dit echt moeten aanpakken. Zo lang mensen hem negeren is er namelijk niets aan de hand
En het schijnt inderdaad wel een beetje Aussie achtig te zijn, al kende ik zelf alleen maar hele sociale Aussies. Wat Keona zegt is wel waar, het heeft heel veel voordelen. Hoef hem op stal etc echt niet in de gaten te houden. Hij loopt toch wel achter mij aan
XxDiandraxX schreef:Dat is een van de redenen dat ik niet op vakantie ga.. 1 ik kan hem niet missen en 2 ik ben veel te kieskeurig dus alles wat andere anders doen dan ik is fout..![]()
Kenai heeft vandaag model gestaan voor de camera van kynofocus (femke puijman), ben erg benieuwd naar het resultaat.
Marlou_ schreef:Oh maar we gaan meestal ook naar ons huis in Frankrijk en gaat ze gewoon mee maar vorig jaar naar Griekenland zou lastig geweest zijn op een zeilboot haha. Maar ik wil haar ook het liefste mee hebben.
Marlou_ schreef:Oh maar we gaan meestal ook naar ons huis in Frankrijk en gaat ze gewoon mee maar vorig jaar naar Griekenland zou lastig geweest zijn op een zeilboot haha. Maar ik wil haar ook het liefste mee hebben.
Nimmy schreef:Marlou_ schreef:Oh maar we gaan meestal ook naar ons huis in Frankrijk en gaat ze gewoon mee maar vorig jaar naar Griekenland zou lastig geweest zijn op een zeilboot haha. Maar ik wil haar ook het liefste mee hebben.
Dat hebben wij van de zomer ook, zeilboot is al knus zonder hond...
Komend weekend lekker naar België met de hond. Ben benieuwd hoe dat gaat.