Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Klaasje schreef:Hallo allemaal!
Ik kom stiekem even om het hoekje kijken. Wat een geweldige Ragdolls zie ik hier voorbij komen, heb gisteravond echt alle pagina's doorgelezen.
Misschien is dit niet de juiste plaats officieel, maar ik stel toch even de vraag..Zijn hier fokkers met (beschikbare) kittens aanwezig? Of weten jullie plekjes? Waar kan ik het beste zoeken? Ik zoek fokkers via verzamelsites (o.a. Royal Ragdoll Club, etc), maar ik moet zeggen dat veel sites zo slecht zijn of niet meer up to date, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Na het overlijden van onze HTK poes zijn we op zoek naar twee nieuwe poezen, de Ragdoll heeft echt ons hart gestolen en zou hier perfect bij ons in huis passen. Ik ben heel benieuwd, alvast bedankt!
Klaasje schreef:Dank je wel! Hebben er beide zo ontzettend veel zin in!
Misschien een gekke vraag, maar ik zit te kijken naar krabpalen om ook in te klimmen, maar de meeste palen zijn zo ontzettend groot dat het ten eerste wel heel veel ruimte inneemt beneden in de woonkamer, en eerlijk gezegd zijn de meeste echt niet passend bij ons qua inrichting....Dit klinkt misschien heel fout als ik het zo teruglees, maar zouden er ook leuke alternatieven zijn? We vinden het toch wel leuk en belangrijk om iets dergelijks aan te kunnen bieden. En hebben jullie ook extra grote modellen voor de Ragdolls, of zijn de standaardmaten ook goed? Hebben jullie misschien leuke adresjes?
Ashen schreef:Ik bestel onze spullen en beide (grote) krabpalen op Zooplus.nl. Zijn ze absoluut niet duur en al helemaal niet duur in de aanbieding. Erg ruim assortiment met ook minder opvallende modellen.