De Ragdoll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marietje1990

Re: De Ragdoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 22:47

Wij hebben die van ons op marktplaats gevonden. Hebben er geen stamboom bij (vader had wel een stamboom, moeder niet) maar ze staan ook wel met stamboom op marktplaats.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 22:48

Klaasje schreef:
Hallo allemaal!

Ik kom stiekem even om het hoekje kijken. Wat een geweldige Ragdolls zie ik hier voorbij komen, heb gisteravond echt alle pagina's doorgelezen.
Misschien is dit niet de juiste plaats officieel, maar ik stel toch even de vraag..Zijn hier fokkers met (beschikbare) kittens aanwezig? Of weten jullie plekjes? Waar kan ik het beste zoeken? Ik zoek fokkers via verzamelsites (o.a. Royal Ragdoll Club, etc), maar ik moet zeggen dat veel sites zo slecht zijn of niet meer up to date, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Na het overlijden van onze HTK poes zijn we op zoek naar twee nieuwe poezen, de Ragdoll heeft echt ons hart gestolen en zou hier perfect bij ons in huis passen. Ik ben heel benieuwd, alvast bedankt!

Die van mij komen van de lest best

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 22:50

Wij hebben onze via marktplaats gevonden en zijn toen gaan kijken op de site van de fokker en daar kwamen veel goede dingen uit, ookal was de site niet precies up to date, wisten we wel hoe wat!

Ashen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 00:10

Inderdaad, beide dames heb ik ook op Marktplaats gevonden en dus later doorverwezen naar de website van fokker. Succes met het vinden van een leuke Ragdoll! Ik wil niet meer anders. ;-)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 08:34

Ik zit te wachten tot mijn jongste Ragdoll krols wordt, dan hoop ik weer een nestje te fokken. wil je graag wat sneller een kitten, dan kan ik even kijken in mijn kennissenkring wie er leuke kittens heeft als je wilt.

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 11:00

@Klaasje: Ragdolls zijn geweldig! :) De fokker van mijn ragdoll is gestopt, omdat ze geen tijd meer had voor kittens (overname manege). Dus daar kan ik je niet heen verwijzen. Ik heb Famous via Marktplaats gevonden, netjes met stamboom ingeënt etc. Hier is zeker verschil in, goed kijken waar je langsgaat.

@Freggle_Edge: Wat leuk zeg! 'Later als ik groot ben haha :+ Dan zou ik ook weleens een zelf gefokt nestje willen. Kan dan niet met Famous, die is een je-weet-wel-kater :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 12:07

Ik heb mijn Ragdoll gevonden via bokt :D
Een fokster die ook op bokt zit raadde me een kennis van haar aan die ook fokt en daar hebben we er eentje uitgekozen.

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 12:38

Afbeelding
Nix zo leuk als een snackdoll in huis....of een hele kudde :D

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 17:26

Klaasje, ik weet wel fokkers met kittens :) maar die zitten niet vlakbij jou, is dat een probleem? Zo niet, PB me dan even.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 18:59

Thanks voor de reacties!
Ik heb inmiddels met een aantal mensen contact gehad, morgen gaan we een herplaatser met zoon (16wk) bezoeken :)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:02

Leuk, veel plezier morgen, hopelijk liefde op het eerste gezicht en kun je lekker gaan genieten van je eigen pluizebollen.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:08

Dank je wel! Hebben er beide zo ontzettend veel zin in!
Misschien een gekke vraag, maar ik zit te kijken naar krabpalen om ook in te klimmen, maar de meeste palen zijn zo ontzettend groot dat het ten eerste wel heel veel ruimte inneemt beneden in de woonkamer, en eerlijk gezegd zijn de meeste echt niet passend bij ons qua inrichting....Dit klinkt misschien heel fout als ik het zo teruglees, maar zouden er ook leuke alternatieven zijn? We vinden het toch wel leuk en belangrijk om iets dergelijks aan te kunnen bieden. En hebben jullie ook extra grote modellen voor de Ragdolls, of zijn de standaardmaten ook goed? Hebben jullie misschien leuke adresjes?

Ashen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:20

Ik bestel onze spullen en beide (grote) krabpalen op Zooplus.nl. Zijn ze absoluut niet duur en al helemaal niet duur in de aanbieding. Erg ruim assortiment met ook minder opvallende modellen. :-)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:35

Klaasje schreef:
Dank je wel! Hebben er beide zo ontzettend veel zin in!
Misschien een gekke vraag, maar ik zit te kijken naar krabpalen om ook in te klimmen, maar de meeste palen zijn zo ontzettend groot dat het ten eerste wel heel veel ruimte inneemt beneden in de woonkamer, en eerlijk gezegd zijn de meeste echt niet passend bij ons qua inrichting....Dit klinkt misschien heel fout als ik het zo teruglees, maar zouden er ook leuke alternatieven zijn? We vinden het toch wel leuk en belangrijk om iets dergelijks aan te kunnen bieden. En hebben jullie ook extra grote modellen voor de Ragdolls, of zijn de standaardmaten ook goed? Hebben jullie misschien leuke adresjes?

Bananaleaf van de zoo
Ashen schreef:
Ik bestel onze spullen en beide (grote) krabpalen op Zooplus.nl. Zijn ze absoluut niet duur en al helemaal niet duur in de aanbieding. Erg ruim assortiment met ook minder opvallende modellen. :-)

Bananaleaf Van de zooplus.

Bestel daar alles voer grit enz

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:45

Ik wil nog graag een blue ragdoll...

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:03

Bij mij zijn ze stapelgek op de krabtonnen. Lekker stevig en makkelijk te verplaatsen. Ik heb 1 hele grote krabton in huis en een kleine. Die grote is ook best een sta in de weg. Maar met die mooie grote pluizebollen erop, ziet het er direct veel gezelliger uit. :D
Boven heb ik nog een grote krabpaal staan. Let bij gewone krabpalen wel op dat je een model kiest met dikke palen. Die gewone modellen zijn vaak niet stevig genoeg voor een paar flinke ragdolls.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:11

Vanavond is het al zover, dan gaan we kijken bij de Ragdolls. Ik kan niet wachten, voel me net een klein kind..Hihi.

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:47

Hallo Allemaal!

Ik kom me hier ook maar eens voorstellen! Ik ben sinds Juli trotse eigenaresse van een Seal Lynx Bicolor heertje! Hij is inmiddels 8 maanden oud :) En wat een heerlijk dier is het toch!

(hier had ik hem 2 weekjes)
Afbeelding

En nu:
Afbeelding

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:35

Leuk Fosco! Mooi beestje <3

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:35

Prachtig!

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:52

Wat een knappert! Ben dol op streepjes :):)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:42

Heel veel plezier vanavond Klaasje! Ik ben erg benieuwd!

Wat een práchtige kat Fosco!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 02:33

My god, we zijn verliefd! Afgelopen avond bij deze twee knapperds wezen kijken. Moeder en zoon. Yep, ik denk (Lees: Weet zeker) dat er binnenkort twee Ragdolls bij ons te vinden zijn *\o/*
Moeder en zoon (sorry voor de slechte kwaliteit foto's..HIhi)

Afbeelding

Afbeelding

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 07:57

<3 Ach gossie, die kleine weet zichzelf wel te verkopen!
En supergaaf dat mama dan meteen een fijn plekje heeft!

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 12:55

Dankjullie allemaal!

@klaasje, wat een mooie ragjes zeg! Dat wordt genieten!