lies1994 schreef:Zozo,da's niet weinig!haha heb je ze ondertussen al?
Ja, ze zijn er

Vind dieren het leukst in grote groepen. Dus als ik een diersoort neem die met meerdere kan, dan neem ik er altijd zoveel mogelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:lies1994 schreef:Zozo,da's niet weinig!haha heb je ze ondertussen al?
Ja, ze zijn er
Vind dieren het leukst in grote groepen. Dus als ik een diersoort neem die met meerdere kan, dan neem ik er altijd zoveel mogelijk
lies1994 schreef:rockwitch, is goed hoor.het heeft geen haast.
idsie,wat leuk.zijn die fretjes nou nog makkelijk tam te maken?
lies1994 schreef:Hahaha dat katten bang zouden zijn voor fretjes,had ik niet verwacht. zie jouw laatste zin ook echt helemaal voor me.best wel funniest homevideo waardig!
idsie schreef:lies1994 schreef:Hahaha dat katten bang zouden zijn voor fretjes,had ik niet verwacht. zie jouw laatste zin ook echt helemaal voor me.best wel funniest homevideo waardig!
haha onze katten zijn ook bang voor de fretten maar andersom niet^^ fret springt er gerust bovenopXD mja. dat leren ze ook gauw genoeg af.xD
ik heb het voordeel dat mijn oudste 2 al 4 en 6 zijn dus die zijn lekker rustig.
rayoow schreef:Mijn broer en zusje hebben mieren, broer is t huis uit..zusje woont hier haha..ze hebben hele gangen stelsel gemaakt en altijd opzoek naar seciale mieren...
Zelf voor de rest niks speciaals, katten hond vogels paard en visje.
Ook heeft mijn broer lang een grote soort wandelende takken gehad (groot en vrouwtjes met stekels) die heb ik tijd lang in huis gehad, en soms vind ik er nog een van de normale soort haha..
galley schreef:Sterre schreef:Ik vind trouwens Bardagamen wel hele leuke beestjes ... als ze klein zijn...
Mijn zoon zou er best een of twee willen hebben, maar als ik zie hoe groot ze worden ... ehhh nee, dan toch maar niet!
Je hebt ze tegenwoordig ook in mini