Oh, ik meld me! Wij hebben een kruising mechelaar met windhond, tenminste, dat is wat we denken. Ze heeft het karakter van een mechelaar, maar het uithoudingsvermogen, het kunnen springen en de snelheid van een windhond. Lara is toen ze een half jaar oud was als opvanger bij ons gekomen, via de club waar we toen trainde met onze andere mechelaar x. Ze heeft ook een tijdje IPO training gedaan, maar we zijn gestopt bij de club. Ze heeft een erg uitgesproken ADHD karakter, wat samen met de andere 3 honden nog wel eens voor conflicten kan zorgen. Wel is ze absoluut de roedelleidster.
Voor wij haar kregen heeft ze op een balkon vastgezeten en daarna alleen in een bench geleefd, heeft dus geen hele fijne start gehad. Maar ik geloof er nooit zo in dat honden dat onthouden, en nu is het een pittige tante die weet wat ze wil. Helaas kan ze echt niet alleen thuisblijven(ze blaft alles bij elkaar) maar met wat passen en meten is hier altijd wel een mouw aan te passen.
Ik ga even zoeken naar een foto.
Overigens ben ik, nadat we vorige maand een man hebben geholpen met het zoeken naar zijn weggelopen Saluki, helemaal verliefd geworden op dat ras. Maar wij zitten vol met 4 honden.
Edit, ik krijg hem via mijn mobiel er niet op.
Laatst bijgewerkt door Utixo op 16-12-14 11:45, in het totaal 2 keer bewerkt