Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb ze zo uit het nest gekregen (zusjes) en ben vanaf het begin begonnen met oppakken, even vasthouden en weer terug
Wat ze ook leuk vinden is op mijn schouder zitten
Ik pak ze niet vaak op ofzo, maar ik kan ze wel gewoon makkelijk pakken en bijten doen ze ook niet 

Enige wat ik nog moet doen is even een likje verf erover, nu zitten er nog allemaal vieze vingers van mijn vriend op 

Daarna krijgen ze ook meer bodembedekking etc
Stap 1 was de nieuwe deksel, volgende stap is de inrichting
yay Magrathea schreef:Ik heb er eentje die niet snuffelt maar even op je vinger kauwt om te bekijken wie je bentyay
niet normaal joh je hoeft je hand nog maar in de kooi te leggen en ze bijt je helemaal lek.
Nog steeds niet echt aangenaam.. ze krijgt dan ook wel een tikje op d'r neus
BoemPats schreef:![]()
![]()
Browny's tumor is 9/10 verdwenen ze heeft nu alleen nog maar een heel klein bobbeltje.
Nu ik het toch over Browny heb dat beest is vreselijk agressiefniet normaal joh je hoeft je hand nog maar in de kooi te leggen en ze bijt je helemaal lek.
ahaha, nóg niet
net als dat een paard nooit beter af is alleen

BoemPats schreef:Nou onder haar ontsteking zat een beginnende tumor die maakte de bult groter maar omdat de tumor in de ontsteking zat zou de ontsteking met antibiotica verdwijnen en daarmee ook de tumor. beter kan ik het niet uitleggen
@Colorado
Sinds ik haar heb is ze al agressief en toen zat die tumor er nog niet
( was met de sneeuw dit jaar )
Gadsie!

Maar die vonden ze heerlijk
Moet binnenkort maar eens wat levend voer voor ze halen!!