Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ze vinden hem geweldig alleen kan er nog wel wat meer in de kooi dus ben druk bezig met inproviceren
) en nog n ding geen idee hoeik dat moet vernoemen
optillen ben ik nog niet echt mee bezig geweest, daarvoor zijn ze nog wat te angstig (okee Vito en Hylian kan ik wel pakken) maar ik wil niks afdwingen dus ik probeer ze rustig aan me vingers en handen te laten wennen voor dat ik begin met oppakken. Maar gelukkig heb ik geduld
Dus ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met deze jonge mannen!
Ik ga de rest nu even niet bijlezen want m'n vriend wil graag ook even op de pc, vanmiddag vloog hier het internet er opeens af en ging mijn hotmail naar m'n hele lijst inclusief docenten spam sturen
ik maak ze alleen wel zelf dus super proffessioneel zijn ze niet
Ik snap naaien gewoon niet...
MirandaNH schreef:Als je geduld hebt en als ik weer nieuwe fleece heb dan kan ik wel een paar inkruiphangmatjes voor je maken. Ik ben ook lang niet zo duur als dierenwinkels haha. Ik weet niet of de kleur je ook iets uit maakt?

Gloria en Geisha, mijn nieuwste gezinsleden, doen het ook goed... ze wegen nu rond de 180 gram.... als ze zo doorgroeien, kan ik over 2 weken misschien de intro in mijn damesgroepje al doen... die doe ik nl. pas als de meisjes minstens 200 gram wegen... dan hebben ze net wat meer body zeg maar... ze kunnen net wat meer hebben, maar worden (als het goed is) niet als concurrentie gezien door de groep 

kan ik lieve Stitch ook weer ff zien
Maarja waar laat ik dat, moet ik ook weer een grotere kooi.. en dan heb ik weer te weinig ratten, moet ik daar weer nieuwe van.. en dan moet er nog een huisje bij.. en dan is de kooi weer te klein...