Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snippergroen schreef:Ik overweeg ze ook tijdelijk naar binnen te halen.. heb ze maandag toch in handen ivm vaccinaties en binnen is het aanzienlijk koeler dan buiten. Hun hok heeft wel schaduw maar overwegend door bijv doeken en niet van bomen o.i.d.
Ik zou ze ook nog naar de andere kant van mijn tuin kunnen doen, daar hebben ze schaduw van het huis en ook meer ruimte om nog lekker te kunnen rennen. Dat is binnen wel beperkter. Even nadenken wat slim is..

NAIWHL schreef:Korte update van hier. Ricciardo hielt zijn kop scheef zagen we van de week. Dus onze GVR zit nu aan de panacur tegen ec. Hij houdt enkel zijn koppie beetje scheef en eet verder nog erg goed en is actief. Dus hopelijk loopt het met een sisser af…
.

Ik kan niet langslopen of ze komen bedelen, nou weet ik niet of ze echt honger hebben, of dat ze de brokjes gewoon suuuper lekker vinden (dat sowieso) en gewoon meer willen. Ze krijgen echt wel veel minder brokjes dan eerst, maar ipv de brokjes eten ze nu dus veel meer hooi. Ben ik ze aan het verhongeren, of is dit juist goed?
Zag wel dat hun keutels echt verbeterd zijn. Normaal waren die van ziggy wat groter en wombat een stuk kleiner en donkerder, nu zijn ze alle twee mooi rond en gezond en niet zo donker meer van kleur. Ziggy zit ook beter in haar vacht, die heeft altijd wat moeite gehad.
Henk lijkt wat sloom, maar dat is redelijk Henk-eigen
Arm ding. We hopen dat we er op tijd bij waren en er niets uitgezaaid is.
) verder wakker te worden. Hopelijk mag ik ze snel ophalen.