Wij hadden gister een verkeerde inschatting gemaakt helaas. In de middag zijn we lopend met Mona naar een grasveldje achter onze straat gegaan. Daarvoor moesten we langs een wat drukke weg, waar we ‘s ochtends vroeg en ‘s avonds laat op stillere momenten al een paar keer geoefend hebben. Mona deed het onwijs knap, liep bijna de hele tijd met ontspannen lijn. Toen bij het veldje lekker laten snuffelen en lopen, rustig nieuwe indrukken en geuren laten opdoen (nog wel aangelijnd). Toen kwam er een herder in de verte aan die keihard begon te blaffen. Mona vond het erg interessant en wilde er graag op af
Anyway, we zijn de andere kant op gelopen, ze volgde super en heb goed haar aandacht voor mij beloond met snoepjes. Toen weer richting huis, nog wat verkeer en wandelaars tegengekomen. Laatste stuk heb ik haar gedragen. Van en naar het veldje is ongeveer 2 minuten lopen, dus echt ver is het niet, maargoed, het was wel druk om ons heen en ze leek wat vol te raken.Daarna is ze thuis knockout gegaan. En dáárna was ze volledig de weg kwijt! Wat een drukke pup hebben we in huis gehad, tot en met 10 uur in de avond
En maar bijten, blaffen, opspringen, heen en weren en iedereen overal willen volgen, nog meer bijten, rennen, wat een onrust! Af en toe een hazelslaapje, dat wel. Maar man o man
Ze heeft vervolgens van 11:30 tot 7:15 doorgeslapen, en is vanmorgen de rust zelve, lag net alweer in haar mand.
Volgens mij was dat wandelingetje van gister een beetje te veel...

Ze moet alleen nog even ontcijferen nu hoe ze dat kop stuk moet eten.