Oh Noenie wat een schatje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Voor degene die een lange lijn gebruiken als vervanging van loslopen, hoe lang is deze?
xDenies schreef:Woow wat ontzettend heftig! Vidor was het toch? Wil je vertellen wat er gebeurd is?Heel veel sterkte! Ik wens je al het goeds met de eventueel toekomstige pup. & volgens mij toen ook al gezegd dat je gewoon van harte welkom bent
Hoop dat dit je nu ook meer gegund is.
KimD schreef:Evi, verdrietig van je hond, sterkte! Kortzichtig waren de reacties natuurlijk niet, het is gewoon verboden in NL en als ik me goed herinner heb je vele ontwijkende antwoorden gegeven op waarom toch. Een mening daarover zul je nooit kunnen ontlopen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Dobermann, Rottweiler, Belgisch Trekpaard véél mooier gecoupeerd, met staart en oren vind ik er weinig aan. Maar bij goed verstand kan ik zelf bedenken dat dit gewoon dierenmishandeling is, en terecht! Tenzij écht medisch natuurlijk noodzakelijk natuurlijk. Onze oplossing? Gewoon niet zo'n ras aanschaffen dan. Buiten dat ze bij ons ook niet zouden passen. Ik denk dat het dus een beetje struisvogelpolitiek is om te verwachten dat daar alleen oehs & aahs opkomen.
Mocht je voor hetzelfde ras, in dezelfde situatie gaan dan zou ik inderdaad overwegen of je er goed aan doet om actief mee te praten. De reacties ontloop je niet, of ze moeten je niet meer deren natuurlijk. Maar voel je verder vrij om deel te nemen aan dit openbare topic.
punjab schreef:Evi veel sterkte met het verlies. Wat word je volgende pup?
CupCakes_ schreef:Voor degene die een lange lijn gebruiken als vervanging van loslopen, hoe lang is deze?
cinniz123 schreef:Ik voel en zie ineens guapa dr chip zitten![]()
Dacht dat ze een soort van ingekapseld zaten na een tijdje. [ [url=m/3FD9lO.jpg]Afbeelding[/url] ]