Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colien schreef:Ze zeggen dat hondjes op deze leeftijd nooit een allergie hebben. Ze is door 2 verschillende dierenartsen uit dezelfde praktijk bekeken, beide zeggen hetzelfde.
ZoZenn schreef:Iemand tips tegen teken? Zig heeft ze nooit, AJ nu al de 2e in een week. Graag iets waar MdR honden tegen kunnen.
Zoe_97 schreef:Ik voer look door het eten (die voor paarden). Niets meer gevonden. Normaal gebruik ik in combi met advantix. Dit jaar het eerst zonder.
Mag ik vragen waarom je niet gewoon mdr1 test? Bespaard je veel zorgen maken. Hier alles met een restje van VHL getest.
ZoZenn schreef:Zoe_97 schreef:Ik voer look door het eten (die voor paarden). Niets meer gevonden. Normaal gebruik ik in combi met advantix. Dit jaar het eerst zonder.
Mag ik vragen waarom je niet gewoon mdr1 test? Bespaard je veel zorgen maken. Hier alles met een restje van VHL getest.
AJ is vrij (vrijxvrij) maar ik behandel hem voor de zekerheid als lijder omdat ik te veel verhalen heb gelezen over honden die vrij zijn en er toch niet tegen blijken te kunnen.
kiwiwitje schreef:Wij gebruiken Advantage. Maar niet tegen teekjes. Maar we hebben in 3 jaar tijd 3 teekjes gehad. Dus nog niks spannenders gebruikt.
De mensen vandaag voor Hidden waren super!