Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Starza schreef:Mijn jongste vind het lastig? om uit een flesje te drinken, daar drinkt hij heel weinig uit, iemand tips??
Eoweyn_x schreef:Moeilijk Nienke. Hoop dat ie morgen wat beter is.
Dat er in groen vocht zit is juist goed. Konijnen drinken weinig en zo krijgen ze het toch binnen.
Anders misschien een bakje proberen Starza? Hier ook een stel die het vertikken om uit een fles te drinken.
nienke555 schreef:Ik dacht dus precies hetzelfde als jullie. Ik kan mijn ouders niet overtuigen om naar een andere dierenarts te gaan... Inenten vinden ze eigenlijk ook 'onzin'. Onze konijnen zijn dus ook niet ingeënt...
Nancy: Hij zegt dat in witlof te veel vocht zit...
saskiakefie schreef:nienke555 schreef:Ik dacht dus precies hetzelfde als jullie. Ik kan mijn ouders niet overtuigen om naar een andere dierenarts te gaan... Inenten vinden ze eigenlijk ook 'onzin'. Onze konijnen zijn dus ook niet ingeënt...
Nancy: Hij zegt dat in witlof te veel vocht zit...
Zeer apart.. want in appel zit geen vocht? Vreemde redenatie van de DA. Idd zeer beperkt wortel en fruit, en veel witlof, groenvoer etc
Starza schreef:Vlekje ( Voedster, hollander) is heel bang, ik krijg dit er ook niet uit, ze is toen ze klein was van een aardige hoogte gevallen (niet bij ons) en iets te vroeg bij haar moeder weggehaald. Ze is altijd al bang geweest, niet naar andere konijnen ofzo, alleen naar mensen toe. Kan iemand me helpen? Als je haar oppakt is het dat ze heel erg begint te bijten en te krabben, na een tijdje is ze rustig en verstopt ze haar hoofdje in je armen. Als je haar naast je zet op de grond, springt ze wel meteen weer op jou schoot. Weet iemand raad, of zal ik haar laten? Ze is trouwens 6 jaar nu.
Starza schreef:Vlekje ( Voedster, hollander) is heel bang, ik krijg dit er ook niet uit, ze is toen ze klein was van een aardige hoogte gevallen (niet bij ons) en iets te vroeg bij haar moeder weggehaald. Ze is altijd al bang geweest, niet naar andere konijnen ofzo, alleen naar mensen toe. Kan iemand me helpen? Als je haar oppakt is het dat ze heel erg begint te bijten en te krabben, na een tijdje is ze rustig en verstopt ze haar hoofdje in je armen. Als je haar naast je zet op de grond, springt ze wel meteen weer op jou schoot. Weet iemand raad, of zal ik haar laten? Ze is trouwens 6 jaar nu.