tuttifrutti schreef:Ik moet helaas een nieuw huisje zoeken voor onze haan (van vorig jaar augustus, kruising amrock).
Hij maakt teveel lawaai! We hebben NOG geen klachten gehad van de buren. Ik heb veel hanen meegemaakt, ook bij anderen, maar deze meneer is toch wel heel trots op zijn geluid.
Ik heb al een advertentie geplaatst ook marktplaats, maar misschien dat hier iemand is met een boerderij/vrijstaande woning en een goed plekje heeft voor mijn kleine vriend?
Oohh jammer zeg, ik zit waarschijnlijk met hetzelfde probleem... alleen is mijn haantje momenteel gebombardeerd tot pleegpapa van een seramakuiken. Dus ik wil hem zo lang mogelijk houden voor het kuiken.
Floki ontkomt ook 's avonds niet meer aan zijn Mini-Me:

Hier was het nog niet zo heel donker (lijkt alleen door het infra rood licht) en toen ik later nog eens keek toen het ECHT donker was zag ik dat Kruimel zich had omgedraaid en haar koppie onder de vleugel van Floki had gewurmd. Zo schattig.
Helaas betrapte ik Floki vanmorgen op een soort schor geluid. Ben bang dat ie toch gaat kukelen... Dus toch een haantje! (ik blijf nog hopen dat het een schorre kakel was maar ik denk dat ik er bijna niet meer onderuit kan dat het een haantje is...)
Ik probeer hem zo lang mogelijk te houden, al is het maar voor Kruimel.