Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lor1_1984 schreef:Ik heb geen idee van welk materiaal mijn lijnen gemaakt zijn, ze zijn zacht, makkelijk in je zak te proppen, uitwasbaar en liggen imo fijn in de hand.
Ik heb ze in diverse kleuren, meeste zijn van die politielijnen maar ook een paar gewone lijnen met zo'n lus als handvat.
Ze voelen aan als dun halstertouw iig, zal wel nylon zijn ofzo.
[ [url=m/rYmaMG.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:Lekker rennen op het strand
Even een vraag wat zou voordeliger zijn kluiven online bestellen maar dan zijn er vaak verzendkosten bij of in de winkel kopen. Volgens mij had ik het ook weleens gevraagd maar ik kan het niet terugvinden wat voor kluiven zijn aan te raden voor pups?
moonsparkle schreef:Dagahra schreef:Ik bestel zoveel snacks, dat verzenden gratis is
Dat kan natuurlijk ook het is toch lang houdbaar
kiwiwitje schreef:moonsparkle schreef:Lekker rennen op het strand
Even een vraag wat zou voordeliger zijn kluiven online bestellen maar dan zijn er vaak verzendkosten bij of in de winkel kopen. Volgens mij had ik het ook weleens gevraagd maar ik kan het niet terugvinden wat voor kluiven zijn aan te raden voor pups?
Dat is helemaal afhankelijk van de kauwbehoefte, het kauwgedrag en t formaat van de pup.
Sem_ schreef:Waar bewaren jullie hondenvoer in? (Voor de mensen die brok voeren)