Wat een vreemd dier heb je daar gevangen Rebecca, pas op dat het je niet opvreet Ik heb eerder hier gepost dat de konijnen van het voorjaar naar een vriend van mij zouden verhuizen, maar ik kan het niet dus ze blijven gewoon lekker bij mij.
Leuke foto Lady!Een monster moet je niet willen Rebecca Ik heb in Gouda nog wel een plekje over, mocht je er vanaf willen Helemaal bij de tijd
Coconut diva gedrag roze en unicorns Het monster bleek Lilo te zijn , haar blik zegt genoeg Word helemaal horendol van haar , dus ansich mag ze wel naar Gouda maar dan is Tarzan weer zo alleen dat kan ik hem niet meer aandoen
Neem ik Tarzan erbij Blijven ze binnen wonen lady of weer naar het balkon? Wel fijn dat je ze kan houden
Rebecca schreef:Het is wel aanlokkelijk Nieuwe serie , Jou konijnen mijn konijnen Ik heb voor de ruil nog 2 hele voorbeeldige leuke dames in de aanbieding (Ahum ahum )
Ik 2 mannetjes1 plof je neer en die doet niet zoveel, en de ander heeft nog wel een aardige strenge hand nodig soms
lief mmaar die 2 mag je houden Tarzan Pfff nieuwste trucje is graven in de poepbak en op de rand leunen zodat ie wipt . Word er helemaal gestoord van snachts
_Tarzan schreef:He bah wat ben jij flauw rebecca Esther, die past mooi bij mn 2 dames dan Heb je wel een blindengeleidestok nodig voor Stoffer Haha, arme Tarzan! Kon die Lilo niet aan?
Haha neeeeee, ik wil m knappe homo stelletje niet scheiden .En volgens mij zit er slecht weer in de lucht ofzo. Blik zit overal op, achter, onder. Ben echt een politieagent aan het worden