Zo weer terug van weg geweest. Even onze nieuwste dame showen ze is qua karakter zo alles geworden wat ik had gehoopt
Fotsy
Geplaatst: 15-04-20 21:41
Altijd spannend Kendra
Oh smelt smelt proficiat xlaaraj
Hier ook eentje in slaap gedaan en genaaid. Vraag me niet hoe en wat ze heeft gedaan maar ze had ineens een heel grote open wonde. Gelukkig op het nippertje geen ader geraakt.
Fotsy jeee zeg wat een Jaap! Vooral dat je niet weet hoe. Hopelijk geneest het wel snel!
Afgelopen week voor het eerst gaan fietsen met Mila naast de fiets ze doet het al heel netjes al moet het negeer andere honden functie nog ontwikkeld worden Ik ben zelf nog op zoek naar een andere elektrische fiets omdat ik straks ook wat meer op pad wil maar geen lange afstanden trek en wil Mila dan ook mee kunnen nemen dus hebben we vast een doggyride geregeld! Ze vind het helemaal prima!
Jessica wat handig! Ik heb geeneens een fiets...staat nog op mijn verlanglijstje whaha. Zou ook graag met Taylor gaan fietsen. Ben al wel begonnen met hardlopen beetje. Canicross lijkt me zo gaaf om te gaan doen ook.
Zag laatst ook filmpjes van Treibbal? Iemand ervaring daarmee? Hier in de omgeving wordt dat helaas niet gegeven maar lijkt mij ook erg leuk dat je toch zo met je aussie kan werken zonder dat het erg belastend is. Maarja momenteel is alles natuurlijk dicht
Xlaraaj, ik zal vanavond is een mooie foto opzoeken met zn drieën we hebben geen hond van dailo's maar aan aantal dailo's in hun stamboom. We hebben haar gehouden uit ons eigen nestje, was een hele moeilijke keuze maar uiteindelijk met 7.5 week de knoop kunnen doorhakken
De doggyride vinden ze Hier ook zo geweldig, vooral er lekker uit hangen met je snuit
Zamora als ik een ander heb mag je de mijne wel hebben hoor verder goede fiets van Sparta maar ga mijn scooter inruilen zodat ik met de fiets naar stal kan. Alleen als ik nu zou gaan red ik de heen weg alleen terug weg zegt m’n lijf dacht het niet .... en dan hebben we ook een excuus om broer en zus weer te laten spelen hahaha (na de Corona crisis uiteraard)
Gefeliciteerd met elmo!!!
Vanavond even banden op pompen en nog een koppelstuk ophalen om aan de fiets te hangen en dan ga ik morgen op pad een stukje! Mijn rottweiler zat er ook al in alleen die zit wel aan de maximum gewicht ... en ik weet niet of ik dan de fiets vooruit krijg maar ja als ze echt graag wil kijk ik wel even. Voor haar is naast de fiets geen optie met dr bijna 12 jarige leeftijd
Zamora
Geplaatst: 16-04-20 11:09
Dat is lief van je maar het is meer dat we momenteel geen plek hebben in de garage vanwege de bedrijfsspullen van manlief we willen gelijk 2 elektrische fietsen maar heeft nu geen prioriteit. Zijn nog druk met ons huis. Alle kozijnen laten vervangen en badkamer en wc verbouwd en nu bezig met de zolder opknappen Heb net de kleine slaapkamer geschilderd zodat computer erheen kan. Staat nu beneden. Ben al paar weken bij huis dus heb er nu alle tijd voor
Wandelen na de coronacrisis gaat sowieso gebeuren haha veel te lang geleden
Switch2016
Geplaatst: 16-04-20 20:56
Skay en Sunny, onze oudste en jongste aussie knus samen in de mand
Fotsy
Geplaatst: 16-04-20 21:10
Zo lief switch
Gefeli elmo knappe jongen
Oh das leuk fietsen candalisa
Kendra hoe gaat het daar?
Hier heeft ze nu wel T-shirt aan. Beter dan een kap lijkt me en zo kan de wonden mooi droog blijven, moest ze er willen aan likken. Kap is zo zielig altijd