Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar haar terra ruikt nu heerlijk dus blijf ze gewoon in haar bakje leggen aan de zijkant voor de geur
chimello schreef:Een paar zijn al dood beneden gevonden. Gelukkig hebben we dolenthousiaste katten.
Maar ik kwam er vandaag nog een in een dichte blokkendoos tegen met m'n kamer opruimen.
Pasgeleden tilde ik m'n xbox op en weer eentje, meteen gevangen...
Hoop dat dat ze waren
Heb 'm wel gevangen en buiten gegooid want ik had net gedweild en durfde Scully die niet te voeren vanwege eventuele schadelijke stoffen uit het water.
Normaal krijgt hij niet zoveel leven voer, maar nu moet het op, dus ja. Normaal eet hij alleen morio's en dubia's, heeft eigenlijk nooit krekels gehad. Maar toch eet hij ze braaf op. Probleem is wel dat ik echt bang ben voor die krekels! Ik ben zo bang dat ze springen op mij, of in mijn kamer.. Dus mijn techniek: bakje in terrarium, bakje open, bakje schuin, wachten tot er krekels uit lopen en dan snel het bakje dicht. Gister had ik dus wel het probleem dat ik dacht dat ze allemaal gevangen waren, maar blijkbaar was er dus nog eentje ergens in het terra verstopt. De lampen waren al uit en Ezra sliep al, dus die ging er niet op jagen, dus heb ik de krekel zelf maar vermoord
Vandaag ging er per ongeluk heeeel veel uit het bakje, dus hij heeft zijn maagje wel goed gevuld
Ik moet ook wel een beetje helpen met het vangen, hij pakt ze namelijk niet zo snel, dus gooi ik wat zand achter de krekel dat die gaat lopen, en dan pas pakt Ezra hem, echt teamwork dus
rockwitch schreef:Wij hebben ook fretten haha. Maar die kunnen niet bij de egels.

we moeten de jonkies van dit jaar nog regelmatig redden van de honden en dan blazen ze zooo schattig haha.
maar goed, hier eigenlijk ook wel een dierenstop hoor.