Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KingYasFenn schreef:carr_friesje schreef:Ik zou mp idd even in de gaten houden Kaus. Je moet echt tegen een koopje aanlopen. Zo ben ik ook aan deze gekomen. Het meerendeel wat er op staat zijn helaas goede hamsterkooien die groter zijn dan de standaard van 20x30 en daarom maar als rattenkooi verkocht wordt
vandaar dat ik haar de volières liet zien, niet altijd zo duur.. en ook nog bij haar in de buurt
Kaus schreef:Mijn ratten zijn ondertussen een jaar, geen rittens meer, ze passen er dus sowieso niet doorheen.
Passen hier de plastic verdiepingen in? Ik heb nu namelijk houten, maar als ik mijn kooi ga verkopen verkoop ik die mee.
Grijsje wil nog wel eens aan de tralies of de rand van de bak knagen, ik hoop dat dat nu ook stopt.
Kaus schreef:Wat doen jullie met oud en nieuw met de ratten?
De knallen maken die van mij niet zo veel uit, maar de flitsen weet il niet. Is het dan genoeg dat ze gewoon in hun hangmat gaan liggen of moet er nog een doek over de kooi heen ofzo? (Natuurlijk wel met genoeg ventilatie.)
Jorinda schreef:Dit is volgens mij de link die Lovelys bedoelt: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr