Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaplaars schreef:Arme Bonne, het valt ook niet mee in de regen. Ik geef hem groot gelijk![]()
@kiwiwitje: ik ben vanochtend gegaan, parkeren was inderdaad zoeken. Ook hadden we geluk dat het in de ochtend nog niet regende.
Ik heb de fokker waar ik eerder ook op bezoek ben geweest, hier nogmaals ontmoet. (Meid van 21). Dit klikt voor mijn gevoel wel.
En heb het ras waar ik voor kwam goed kunnen zien. Erg leuk en leerzaam en ik heb nog leuk staan kletsen met andere fokkers en bezoekers.
Het was de eerste hondenshow waar ik ooit ben geweest en het is echt een andere wereld!
(Maar ik denk niet dat showen iets voor mij zal zijn)
moonsparkle schreef:Heeft een van jullie ervaring met een biothane lijn? En zo ja welke lengte vinden jullie handig
StonedRomy schreef:moonsparkle schreef:Heeft een van jullie ervaring met een biothane lijn? En zo ja welke lengte vinden jullie handig
Heel fijn! Kaus welke lengte had je voor mij gemaakt toen?![]()
Leer is altijd favoriet bij mij, maar mijn mega baby stopt met geen mogelijkheid met bijten in de riem en dan is biothane net wat handiger.
Een hele grote plot twist en wending naar al het drama… maar ik moet nog zo’n 8 uur rijden en dan ben ik thuis met mijn nieuwe aanwinst.
Sem_ schreef:Hier ook de voorkeur voor antislip lijnen (ik heb ze van Dierenoppas Amersfoort). Biothane glijd uit mijn handen wanneer het nat is (hier ook een grote, sterke hond). Ze zijn wel snel droog, dat kan ik van de antislip lijnen niet per se zeggen.
We gebruiken meestal die van 5 meter, maar hebben er ook een van 3 meter.