De rest vd foto’s is mislukt hoop ik, niet de pups
Ze is prachtig!
Nou.. Nee hoor De rest van de foto’s is idd mislukt. Zondag met de puppytest gaan we nieuwe foto’s maken, maar van deze foto wordt ik echt heel blij
Lisette1987
Geplaatst: 14-01-23 13:46
Ik heb vorige week speciaal voor de pups een nieuwe lens gekocht om binnen ook mooie foto’s te maken Voor deze camera had ik alleen een zoomlens voor de paarden
ChefsSpecial
Geplaatst: 16-01-23 16:37
Kan iemand mij vertellen waar die aan/uit knop zit bij die mormels van 7 weken? Ik kan hem niet meer vinden en nu blijven ze aan staan
Note to self: Géén Duracell batterijen meer, liever een keer extra vervangen
Zijn hier trouwens fokkers die ingeschreven staan bij de KVK? Ben benieuwd naar de voors en tegens . We hebben net ons 3e nestje liggen maar inmiddels 4 teefjes (van de 7) die geschikt zijn voor de fokkerij. Waarom wel, waarom niet? KOR is tzt niet van toepassing, omdat we mogelijk met 2 nesten per jaar al niet meer onder de grens van € 20.000,- blijven. Maar dan kunnen we ook de btw aftrekken van alles wat met de honden te maken heeft neem ik aan? Dan denk ik aan shows, voer, aanschaf van een hond voor de fokkerij. Evt. de mogelijkheid om een zakelijke auto te rijden op naam van de zaak?
Ben daarnaast bezig met de opleiding voor Hondentrimster, dus voor mij zou het dan een inschrijving zijn van zowel onze kennel als mijn trimsalon.
Ik zou ook even goed uitzoeken hoe t zit met opleiding, of t in t bestemmingsplan mag(het zakelijk fokken ligt bijv anders dan een particulier nestje. ) verzekeringen en garanties op pups etc.