Pebbles leeft helemaal op en eet nu ook uit zichzelf! De poepies blijven maar komen, dus dat is super! Pip heeft wat minder honger en ook wat weinig keuteltjes, dus die gaan we nu goed in de gaten houden. Wel eet ze veel hooi, wat goed is.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-19 18:49
Is ook best een aanslag op zo’n lijfje he. Even slapen, word je wakker, ben je je vrouwelijke deel deels kwijt!
Stoffer zat de eerste dagen telkens onder zn buik te kijken, ding snapte er niks van
Ja het heeft er goed ingehakt bij de dames (bij mij ook haha). Langzaam komen ze weer een beetje op krachten. Goed eten en veel liefde! Hopelijk gaat het na het weekend beter, want moet maandag weer werken. Nja, en anders vraag ik maandag ook nog een extra dagje vrij.
_Tarzan
Geplaatst: 18-01-19 20:09
Rebecca schreef:
Goed nieuws dus !
Zag net wat op FB passeren , Nynke en Syb op bunnybunch bijna een jaar terug dat ik die 2 heb moeten laten gaan
Weet niet meer wanneer ik die foto gestuurd heb naar ze hmm
Ik zag ze inderdaad voorbij komen, ik herkende ze meteen!
Het gaat hard hier! De meiden eten heerlijk zelf! Nog steeds geen brokjes, maar groentes en hooi gaan er super goed in! Drinken is nog een beetje moeilijk, ze gooien steeds het bakje om en het flesje is nog lastig. Ik help ze dus met drinken door middel van een spuitje en dat gaat goed!
Fijn Charrr! Leuke foto's Tarzan Iedereen weer een vriendje Was die ram nog wat? Een met blauwe ogen toch? Ben zo benieuwd hoe ze een vriendje gaat vinden Guus en Ran vonden het eerst heel gek, maar die waren het ook niet echt gewend natuurlijk. Wat lief Pumba en Guus zo samen
Dolfje gaat volgende week zaterdag op date inderdaad! Ik ben heel benieuwd,de vorige koppeling van deze man was mislukt omdat hij best wel fel is. Dolfje is ook best pittig dus ben benieuwd of dat wel klikt.
We gaan t zien
Anoniem
Geplaatst: 19-01-19 13:10
Kom op Dolfje , vervrouw je even
Om nom nom
Tarzan blij dat hij weer groente krijgt , Lilo heeft al paar weken geen BDK laten liggen dus ga nog meer halen om ze te laten proeven . Mocht weleens tijd worden
Het gaat steeds beter hier! De meiden eten goed, poepen goed en zijn weer aan het spelen. 2 dagen geleden dacht ik dat pebbles het niet zou gaan halen, nu springt ze weer vrolijk rond! Zooo trots!!