Hier andijvie ook favoriet dat vreten ze zo weg en witlof ook.
nouky12
Geplaatst: 30-01-19 21:35
Hier zijn ze gek op witlof, als het zou kunnen zouden ze zelf naar de koelkast lopen om het te halen
Ze worden heel snel groot ze zijn van half oktober dus bijna vier maandjes oud
Laatst bijgewerkt door nouky12 op 30-01-19 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Roosje01
Geplaatst: 30-01-19 21:36
Denk dat die van mij liefste in de koelkast zouden wonen moet ze idd ook weer is wegen morge maar doen met hok schoonmaak dag ze zijn nu 7maanden oud dus ben wel benieuwd.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 30-01-19 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ze gister laten kennismaken met banaan en spruitjes. De spruitjes gingen wel redelijk. Maar die banaan vonden ze zo ontzettend lekker dat ze hupsend door de kooi gingen van enthousiasme
Hopelijk zijn de druppels genoeg voor Edward! Ik zou hem inderdaad goed in de gaten houden door het gewicht elke dag te controleren.
Kan gras een vervanger zijn voor het hooi overdag in de zomer? Gras mogen ze dus ook onbeperkt? Mits ze gewend zijn natuurlijk. Hoe bouw je dat op? Afgelopen zomer stonden ze bij mij overdag max een uur buiten. Wel van te voren opgebouwd natuurlijk, door eerst tien min buiten te zetten etc.
Hier wordt er niks opgebouwd... ze gaan gewoon het gras op afhankelijk hoe het weer is. De buitencaafs kunnen altijd gras eten (zolang het niet kaal is ) en het weer het toelaat. Bij voldoende gras krijgen ze alleen 's nachts een pluk hooi en overdag moeten ze zelf buiten hun kostje bij elkaar scharrelen.
Pandameisje
Geplaatst: 31-01-19 14:05
Edward update hij had al weer praatjes vanmorgen met oogjes druppelen
Ik had ze gewoon paar uurtjes per dag buiten. Alleen met de hitte minder lang, en pas als gras in de schaduw lag eind van de middag. Hebben ze geen moeite mee gehad ze vonden het heerlijk lage daarna voor pampus binnen in hun hok moe van al het vreten . Had daarnaast wel ook gewoon hooi in de ruif binnen zitten.
Ah oké, dacht dat gras ook altijd opgebouwd moest worden. Dan mogen ze van de zomer lekker gras maaien in de tuin haha. Maakt het soort gras nou nog uit? Wij hebben een deel lange stengels gras, en gewoon kort normaal gras.
Sorry hoor, dat ik niet zo actief ben. Sowieso gaan jullie te snel En ik heb afgelopen zondag een auto-ongeluk gehad waardoor ik met mijn hoofd niet echt aanwezig ben. De Cavia's doen het goed … zijn mega vreetzakken, dus dat zit wel goed
Schurft lijkt ook onder controle. In de winkel zijn we hele leuke positieve stappen aan het maken op Cavia gebied, dus dat wordt heel tof
Met mij wel oke. Los van het feit dat ik niet in een auto durf te stappen om zelf te rijden en er naast zitten doe ik met zweethanden. Ik kan momenteel niet naar mijn paard want mijn auto staat bij de garage en is weggesleept. Ik ben ontzettend geschrokken en zit nu in spanning wat betreft wie aansprakelijk enz.
Post ook niet heel erg veel, lees wel mee dames. Caafs gaat alles heel goed, Scott groeit als kool net als Arrow in de breedte kuch. Chase en Slade hebben zo nu en dan hun mopper momentjes naar elkaar toe maar zijn verder erg braaf en lief