madeliefw schreef:Ontworming milpro.
Ik heb de vorige x bij de da weer bravecto gekocht. Ik vind een goede anti teken- en vlooienmiddel erg belangrijk. Risico's besproken met de da. Zij geven het in afwachting van een nieuw onderzoek niet meer aan nieuwe honden in de praktijk. Aan honden die het wel eens gehad hebben wordt het nog wel voorgeschreven. Zij hebben in het aantal jaar dat ze het voorschreven 1 keer een hond gehad die een nachtje aan het infuus moest, maar onbekend of het daadwerkelijk door de bravecto kwam. Keet heeft het dus vorig jaar al een keer gehad dus de dierenarts verwacht absoluut geen problemen. Maar ik durf opeens toch niet meer... wat wordt er hier verder gegeven? Een pipet vind ik ook niks omdat ik een dochtertje heb die de hele dag om haar heen hangt en haar nek aanraakt.
Tara had al een seresto halsband toen wij haar kochten, deze is inmiddels bijna uitgewerkt. Maar wij gaan weer voor zo'n halsband. Wij vinden het echt ideaal en het werkt ook prima.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
Maar ik weet niet precies hoe het zit met zo'n halsband en kinderen die rond de nek van de hond hangen. Misschien niet zo handig dan..