Ik had net een hond in mijn oksel, lekker. Bal zat onder mijn oksel om het wegvolgen aan te leren, tenminste. Hij kan het met voer, maar daar is het ff lastig met afbouwen. Dus om het leuk te houden ook bezig met de bal. Alleen nu dacht hij dat hij na 2 passen wel de bal mocht pakken
Jaa, dat is het verste wat we gaan. We moeten eigenlijk wel omdat het met de Para Agility te maken heeft voor het WK dus keus hebben we niet en we hebben er al 1 gemist van de 4
Ik spring ook weer even im ben gisteren weer gestart met behendigheid met onze Welsh Corgi Bruce. Vorig jaar 2 keer puppy behendigheid gedaan en nu bij de beginners begonnen hij is bijna een jaar. En wat vind hij het leuk! En wist alles nog zo goed. Ga proberen het hier wat mee te volgen.
Moe! Haha Csiva goede stukken, was weer enorm snel geen prijzen. Luca mocht ook een rondje doen, spel en jumping. Spel 3e en jumping 2e! Brave hond is het ook. Hij was zooo blij! Zal vanavond ff filmpjes uploaden
Mama_Rianne
Geplaatst: 05-04-14 20:54
Zooo, wij zijn ook weer terug. Was gezellig vandaag! Lekkere rondjes gelopen.. 14e op spel, 8e op vp en 2e op jp.
Wat heeft hij een plezier! Superleuk om te zien! Bij deze wedstrijd mocht er dus (neem aan alleen bij de debutanten) met een speeltje gelopen worden?
MyWishMax
Geplaatst: 05-04-14 21:41
Hij huppelt ook zo leuk!
Machie
Geplaatst: 05-04-14 21:44
Odin schreef:
Wat heeft hij een plezier! Superleuk om te zien! Bij deze wedstrijd mocht er dus (neem aan alleen bij de debutanten) met een speeltje gelopen worden?
Alleen bij beginners We hadden beginners, debutanten en open.
Odin
Geplaatst: 05-04-14 21:44
De honden hebben een topdagje gehad hier, vanochtend ruim een uur op de hei/in het bos gelopen met ze en vanavond naar strand Horst, lekker racen achter de bal aan:
Ik vind het strekken van zn voorpoten zo grappig. Ach, mijn lieve Luca. T blijft jammer dat hij niet net een tikkie meer werklust heeft. Maar zo af en toe vind ie t wel enorm leuk
Jumping van Csiva. Aan dr snelheid ligt t iig niet. Zo ongeveer de enige hond die op de hoog-hoog en hoog-breed tussen de tunnels 1 galopsprong deed. Het stond op 7 meter en vrijwel elke andere hond maakte er 2 galopsprongen tussen. Die kleine storingen gaan er ooit wel uit denk ik. Ik was zo al heel blij