Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaris schreef:maar Floss als je ze echt stom vindt, waarom zet je ze dan niet te koop?
Amaris schreef:In jouw geval zou ik er eerst twee bij zetten en als die na een paar dagen gewend zijn de andere twee weer weg. Kan je een leuke cochinfokker aanraden
_Floss_ schreef:De andere kant is dat jouw minidot een geweldige mama is! Zij heeft met een andere dot de brahma's uitgebroed.Antheman schreef:Ik vind mijn dotjes niets aan, ze zijn best hysterisch, aanwezig en idd, ik heb vd 3 er altijd 1 broeds. Ik hanteer gedoogbeleid voor ze. Ze mogen er zijn, maar zich niet voortplanten.
Het zijn allemaal krijgertjes.
Ik moet eerlijk zeggen... nu ik een paar jaartjes kippen heb... waarvan er 2 wyandotten zijn... ik vind ze ook stom...![]()
Er loopt een hampshire kriel bij, die is zóveeeeeeeeeeel leuker!
Kletst lekker tegen je aan, komt gezellig regelmatig heel onbeholpen en uiterst onelegant op bezoek bij je als je er niet op voorbereid bent en lekker in de tuin een boekje zit te lezen, is niet snel onder de indruk of over de zeik, is gewoon een heerlijke gezellige kip!
Die andere twee... zijn suf. Miepen alles bij elkaar als je een stoel op een andere plek zet in de tuin, want 'dat hoort niet'. En die ene is 5 weken broeds, dan 2 weken broedsaf, 5 weken broeds, dan weer 2 weken broedsaf....
Rivendell schreef:Eentje erbij nemen? Ik merk hier ook dat.soort bij soort blijft.
_Floss_ schreef:Wat komen er weer heerlijke foto's voorbij, zo leuk om te zien!
Mijn dames mogen blijven. Zolang ze de boel niet terroriseren mogen ze blijven tot ze omvallen. Alleen komt er geen nieuwe wyandotte meer bij, maar leuke kippen![]()
![]()
Amaris, leuk om te lezen dat alles nu een beetje gaat settelen bij je. Kippen zijn wel echte gewoontedieren, misschien moet je ze een stapje voor zijn vanavond, en bij schemer, voordat ze slapen, al naar binnen 'drijven' en op stok planten.
Nu wennen ze eraan om buiten te gaan slapen en dat hun butler ze naar binnen doet...