Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalMelyn schreef:Hier wil ik ook wachten tot Bonne is uitgegroeid tot er een badjas komt.
Wel heeft hij al gewandeld met de regenjas van mijn 1e hond, hij geeft er niks om gelukkig. Enige nadeel is dat Bonne het zo snel warm heeft en de regenjas fleece gevoerd is. Ik doe het dus vooral als ik weinig tijd heb en erna snel door moet, scheelt met drogen/schoonmaken. En daarnaast mag hij ook lekker hond zijn en bloot door de plassen rennen maar een badjas voor even binnen zou dan handig zijn en zit er echt over te denken een waterblazer te nemen, heb toch een overdekt balkon...
[ [url=m/jtLKde.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMANDRA schreef:Even een egopost hoor. Maar Maisie heeft Giardia opgelopen![]()
Ze gaven aan dat het best wel eens voorkomt bij jonge honden, dus ik dacht... bokt heeft vast tips?
We gaan sowieso vaak grondig schoonmaken (zowel huis als speeltjes als dekens als kleren), ze gaat om de dag de douche in en we gaan haar broek en staart wat korter knippen zodat daar minder in blijft hangen. Vochtig toiletpapier om dr af te vegen na de wandeling. Botten etc de prullenbak in.
Hebben jullie toevallig nog tips hoe je dit het beste kan aanpakken?
IMANDRA schreef:Thanks pippa! We hebben nu voer van de dierenarts meegekregen dus die gaan we voeren. Speciaal voor haar darmen meen ik. Pro Plan veterinary
Mijn DA zei dat ze in principe geen vervolg test hoeven doen, maar als ik jou zo begrijp is dat wel verstandig?