Cody heeft vandaag ook geholpen in de tuin. Naja, geholpen. Alle boompjes van onze beukenhaag die we net geplant hadden trok die er weer uit

Uiteindelijk ging die op zoek naar de echte takken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefsel2109 schreef:Jullie gaan veel te snel om het allemaal bij te houden. Hopelijk heb ik snel nieuws van de fokker over de dekking, spannend!
M'n man vind dat ik soms wat voorzichtig moet doen met m'n enthousiastme omdat het ook niet door kan gaan, maar hij is degene die al tennis heeft gekocht![]()
vond het wel heel leuk dat hij er toch ook wel mee bezig is! We zijn ook al bezig met namen verzinnen. Een reuen naam en ik wil graag sowieso 2 lettergrepen en als er een ie klank in zit lijkt mij dat ook fijn. Willen jullie meedenken?
Eefsel2109 schreef:Om een golden retrieverkijk er ook onwijs naar uit, mis het hebben van een hond zo onwijs!
Pfoe dat is een goede vraag, heb niet echt een voorkeur, het moet geen hele moeilijke naam ofzo zijn, maar sta overal voor open
Kiimm_ schreef:Ohh, ik smelt Woepsie![]()
Al ben ik echt blij dat wij die tijd gehad hebben. Toen Cody klein was heb ik er echt naar uit gekeken dat die groter werd en ik er meer mee kon doen/wandelen en langer in bed kon blijven liggen
cinniz123 schreef:Van mij hoeft de puppy tijd niet zo maar een 2de hands hondje wil ik ook niet dus zal er doorheen moeten.
Weet nog wel met guapa dat ik van de voren echt heel erg getwijfeld heb.
Ik wist wat ik aan die 2 oude gebakjes had en wist niet wat er zou gaan komen en hoe het ging lopen en dat vond ik spannend.
Nu vind ik het eigenlijk helemaal niet spannend maar nu is het een jaar geleden dat ik aan een pup begon en met guapa zat daar 9 jaar tussen.
Ben wel benieuwd hoe het hier in de roedel gaat want het heeft met guapa ook tot haar loopsheid geduurd eer ze haar leuk vonden.
Naakies met pups is gewoon geen goede combi.
Die scherpe nageltjes en tandjes op die blote huidjes is vaak toch een minder fijne ervaring.
Merk het met guapa ook dat is echt een venijnig kreng naar jonge lompe honden ze snauwt ze echt flink af als ze zo op haar springen.
Laatst een vrouw die zei wat een gemeen hondje heb jij zeg.
Een friese stabij van schat hem een maand of 6/7 bleef naar haar toe springen en op haar achterhand slaan met zn poten(2 tegelijk) dus ze ging flink snappend achter hem aan.
Ik zei al wat zou je zelf doen als je zo’n lomp beest continu tegen je blote benen opgesprongen krijg.
Ze snapte er geen bal van.
Merk het en zie dat er hier enorm veel jonge honden lopen met baasjes die het spelletje niet snappen.
Zouden dat echt allemaal Corona aanschaffingen zijn?