Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoosvanBlue schreef:Jeetje wat een weekend, kan me voorstellen dat je op bent. Ik probeer zelf echt uit alle macht te voorkomen dat ik heel de tijd aan het rennen ben in de weekenden, vooral ook met verjaardagsfeestjes en allerhande sociale verplichtingen (waar ik letterlijk nooit zin in heb). Maar ik kan me voorstellen dat je hier nou net even niet onderuit kwam allemaal.
Ik heb ook de agility gekeken (was geïnspireerd door dit topic), echt zo gaaf. Had het leuk gevonden wat meer diversiteit in rassen te zien maar dat heb je natuurlijk niet op dat niveau. Daarna nog een stukje gekeken van iemand die aan dogdance deed maar hoewel het me zelf altijd grappig leek vond ik het niks om te zien. Die hond rende vooral veel rondjes om van alles heen, kan nooit goed zijn voor die poten denk ik dan meteen met mijn ED hond. En zij probeerde een beetje een show te doen maar was toch te gespannen (en ook niet de meest mobiele persoon die ik ooit heb gezien). Zo, lekker even zeuren op de maandagochtend
Simoonzel schreef:Leuk Romy! Ik ben benieuwd hoe ze wordt!
@Skippy Wat een weekend haha. Dat van die doedel herken ik wel. Als ik met mijn werkroedel ga lopen lopen alle honden netjes mee behalve die van mij. Die stuitert in salto's alle kanten op van blijdschap...
Ik heb ook crufts gekeken, degenen die gewonnen hebben vond ik echt fijne combinaties, vooral bij de Large categorie, die handler was echt super duidelijk voor zijn hond! Ik vond zowel de working cockers als de borders leuk om te zien werken maar ik zie ook duidelijk waarom ik die honden nooit zou willen hahaha.
De hound groep was ik ook niet echt over te spreken, er zaten echt mooi gebouwde honden tussen zoals de bloedhond en RR maar dan komen in de selectie weer van die overdreven gefokte beesten helaas. Maar die passen dan blijkbaar het best in hun rasstandaard. Of de jury hield gewoon van worsten.
kiwiwitje schreef:Skippy01 schreef:@kiwiwitje haha, nee, een uitvaart valt niet onder 'leuk' in mijn boekjeMaar de verjaardag was wel leuk en gisteren gewoon weinig gedaan dus, crufts gekeken
Ow tof zeg, gesponsorde kennel die het zo goed doet! Fijn!
Nee maar bedoelde met de paarden en de honden en de verjaardag![]()