Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Helaas bleef het bij die ene keer zelf drinken. Maar krijg hem wel op geboortegewicht gehouden (wat de eerste dag voor een keizersnede pup erg moeilijk al is is me gezegd). We gaan zo bij de dierenarts puppystim ophalen om hem
Biest te doen binnen krijgen en eetlust op te wekken.
Mijn kleine prinsesje Eevee is een top moeder. Ze wijkt geen seconde van de pups hun zijde
Zoë schreef schreef:Eevee eet en drinkt goed. Geen verhoging en een super mama. Dus nog even paar dagen goed in de gaten houden.
Feya (teefje) doet het echt super. Hele dag aan de melkbar. En ze laat van zich horen.
Het reutje (heb hem nog geen naam durven geven ) gaat echt op en neer. We waren eerst bezig met hem telkens aanleggen en enkel als hij niet dronk bijvoeren. Maar merkte dat zelf drinken teveel energie kosten. Dan was het de uren erna echt kritiek met hem. Heel slap. Dus we laten hem nu niet meer zelf drinken. Hij krijgt elk anderhalf uur farmfood puppy melk waarvan hij gisteren meestal 1 ml tot anderhalf ml drinkt. Maar Sinds vanacht zelfs 2-2,5! Hij is met momenten nog heel zwak. Om de 2 voerbeurten krijgt hij puppystim en 2 keer per dag nutridrop. Daarnaast nog glucose opgelost in water bij de voerbeurten dat hij geen puppystim krijgt.
Hij is op 228 gr geboren. We hebben hem op geboortegewicht kunnen houden. En vanochtend was hij 234. Maar ik heb zeker 3 keer gedacht dat hij het niet haalde. Maar kroop er toch iedere keer door. Nu durf ik niet teveel te hopen.
Zoë schreef schreef:Hij lijkt op de goede weg. Maar ik durf niet hopen. Ik ben hem vrij veel gluscose op verschillende manieren toe aan hier dienen. En dat lijkt effect te hebben. Ik durf nog niet teveel te hopen. Maar we hebben hem al 49 uur verder