Ik wil graag groen en bruin voor Dexter maar dat is nergens te krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Deze is het! Geen bekend merk want Ali.![]()
Ik wilde het wel proberen voor de prijs, heeft goede reviews over de kwaliteit en hij groeit er toch met 2 maanden weer uit. Dus ik ben benieuwd! Als het niks is koop ik gewoon dezelfde als hij nu heeft een maat groter. Maar ik hou van bruin hihi.
[ [url=m/HO6IE5.png]Afbeelding[/url] ]
Hij zit idd als gegoten Kaus, fijn!
xxwienekexx schreef:Simoonzel schreef:Deze is het! Geen bekend merk want Ali.![]()
Ik wilde het wel proberen voor de prijs, heeft goede reviews over de kwaliteit en hij groeit er toch met 2 maanden weer uit. Dus ik ben benieuwd! Als het niks is koop ik gewoon dezelfde als hij nu heeft een maat groter. Maar ik hou van bruin hihi.
[ [url=m/HO6IE5.png]Afbeelding[/url] ]
Hij zit idd als gegoten Kaus, fijn!
Heb je een linkje naar de alipagina?Deze wil ik ook wel proberen geloof ik
dierenfan schreef:xxwienekexx schreef:Heb je een linkje naar de alipagina?Deze wil ik ook wel proberen geloof ik
Gewoon de aliexpress app downloaden en zoeken op true love of dog harness. Dan kom je ze vlot tegen en ook andere leuke modellen. Ook opletten soms dezelfde aanbod tuigen maar alsnog paar euro verschil bij aanschaf of verzenden
Kaus schreef:Oh die zijn wel gaaf! Ik ben alleen altijd een beetje bang dat die plastic clips breken.
Ik wil graag groen en bruin voor Dexter maar dat is nergens te krijgenDat Dog Copenhagen tuig nu wel maar had mn zinnen al gezet op Non stop. Vind die Copenhagen toch niet helemaal fijn zitten bij smalle honden.