Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 15:37

Oh die zijn wel gaaf! Ik ben alleen altijd een beetje bang dat die plastic clips breken.

Ik wil graag groen en bruin voor Dexter maar dat is nergens te krijgen -O- Dat Dog Copenhagen tuig nu wel maar had mn zinnen al gezet op Non stop. Vind die Copenhagen toch niet helemaal fijn zitten bij smalle honden.

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 16:02

Mooie tuigen Simoonzel en Kaus! Jammer dat er afgezegd is Kiwi.

Ondanks mijn enorme haat voor Flexi's heb ik er zelf vanochtend 1 aangeschaft. Als Troy losliep luisterde hij niet. De flexi is maar 5 meter lang maar het is beter dan niks. We hebben lekker ontspannen gewandeld.

Afbeelding

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 16:17

Onmogelijk om alles bij te lezen, het gaat zo hard hier :+
Maar Karma, die foto.. wat schrikken zeg! :oo fijn dat hij er al zo snel weer boven op was, arm ding..

Wij gaan van de week kijken bij een hond, eindelijk *\%/* Berner Sennen van nog geen 1,5 jaar, papa heeft een stamboom, mama niet maar is wel getest dus precies wat we zochten! Ik zie ons al lekker door de bossen struinen maar loop weer eens vooruit op de zaken.. := kan niet wachten!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 16:27

Ja echt he, maar vandaag weer toppie in orde <3 is dat True love harnes toch Simonzel? Past mooi zo kaus :D hier hebben ze leuke orangje copenhagen tuigen. Een vriend heeft ook true love voor zijn honden werkt fijn. Ik heb ook flexis hoor sinds balto echt niet los kan vanwege jagen dus prima aan een 8 meter lijn.

Leuk zeg casperzazoe ben benieuwd!

Hier mijn 8 weken foto's, Enzo is vandaag verhuist <3 volgende week vertrekt Lux :j en dan vanaaf en morgen nog 2 mensen die komen voor Ziggs en Rengar. Ekko mag weg als hij weer bij de DA is geweest :+ Lux en Fizzy hebben echt nooit zin _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 16:34

Ben je ze nu allemaal kwijt? Ik trapte even in die slang _O- Je maakt wel erg gave foto's <3

Klinkt goed CasperZazoe!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 16:36

Ja onder voorbehoud :D ga ze wel missen hoor. Karma mist Enzo ook, kijkt steeds uit het raam waar die in de auto ging :(:) gelukkig gaat het geleidelijk

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:17

KarmaChansy schreef:
Ja onder voorbehoud :D ga ze wel missen hoor. Karma mist Enzo ook, kijkt steeds uit het raam waar die in de auto ging :(:) gelukkig gaat het geleidelijk

Awwhh -O-

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:17

Simoonzel schreef:
Deze is het! Geen bekend merk want Ali. :=
Ik wilde het wel proberen voor de prijs, heeft goede reviews over de kwaliteit en hij groeit er toch met 2 maanden weer uit. Dus ik ben benieuwd! Als het niks is koop ik gewoon dezelfde als hij nu heeft een maat groter. Maar ik hou van bruin hihi.

[ [url=m/HO6IE5.png]Afbeelding[/url] ]

Hij zit idd als gegoten Kaus, fijn!

Heb je een linkje naar de alipagina? :D Deze wil ik ook wel proberen geloof ik *\o/*

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:22

Wat is het probleem baasje? Hier ben ik groter hoor!
Afbeelding

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:23

Hahaha :') Wat een lekker ding :Y)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:48

True love is super merk hoor ondanks aliexpress tuig. Diverse pension honden hebben ze en stevige kwaliteit. Zelf 2x 2 meter lijnen van hun. Heerlijk zacht in de hand en totaal geen angst dat hij mogelijk breekt.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:50

xxwienekexx schreef:
Simoonzel schreef:
Deze is het! Geen bekend merk want Ali. :=
Ik wilde het wel proberen voor de prijs, heeft goede reviews over de kwaliteit en hij groeit er toch met 2 maanden weer uit. Dus ik ben benieuwd! Als het niks is koop ik gewoon dezelfde als hij nu heeft een maat groter. Maar ik hou van bruin hihi.

[ [url=m/HO6IE5.png]Afbeelding[/url] ]

Hij zit idd als gegoten Kaus, fijn!

Heb je een linkje naar de alipagina? :D Deze wil ik ook wel proberen geloof ik *\o/*

Gewoon de aliexpress app downloaden en zoeken op true love of dog harness. Dan kom je ze vlot tegen en ook andere leuke modellen. Ook opletten soms dezelfde aanbod tuigen maar alsnog paar euro verschil bij aanschaf of verzenden

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:59

dierenfan schreef:
xxwienekexx schreef:

Gewoon de aliexpress app downloaden en zoeken op true love of dog harness. Dan kom je ze vlot tegen en ook andere leuke modellen. Ook opletten soms dezelfde aanbod tuigen maar alsnog paar euro verschil bij aanschaf of verzenden

Thanksss *\o/*

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 18:00

Ik twijfelde zo of ik ook een zou bestellen van ali. Hij groeit er toch zo weer uit.. Maar als jullie positief zijn ga ik ook maar gokje wagen denk ik :+

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 18:04

KC wat fijn dat ekko weer ok is! En zou super zijn als ze allemaal een huisje hebben.

Kiwi wat worden ze groot!

Hier ook een True love tuig wat is die mooi en stevig alleen moet ze nog even groeien heb hem op de groei gekocht!

Afbeelding
Afbeelding

Voor nu even een tuig van de Boerenbond gekocht kan ze even mee vooruit

Afbeelding

Afbeelding

Van de week bij mijn vriendin geweest die heeft een Duitse Dog en Mila wist meteen het bot tw vinden _O-
Afbeelding

Heb ook via Agradi een belonings tuimelaar gekocht en onze staff is niet 1 van de slimste maar is wel blij dat Mila het doorheeft!
https://youtu.be/Fk3kc7Pwvq4

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 19:18

Als je zoekt op true love moet je hem idd kunnen vinden denk ik.

@candalisa dat lichtblauwe tuig gebruik ik nu ook!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 20:51

Kaus schreef:
Oh die zijn wel gaaf! Ik ben alleen altijd een beetje bang dat die plastic clips breken.

Ik wil graag groen en bruin voor Dexter maar dat is nergens te krijgen -O- Dat Dog Copenhagen tuig nu wel maar had mn zinnen al gezet op Non stop. Vind die Copenhagen toch niet helemaal fijn zitten bij smalle honden.

Het is geen plastic hoor. Tenminste niet bij alle modellen in elk geval. Zwart gecoat metaal volgens mij

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 22:37

Ik heb wel tuigen maar die gebruik ik zeer zelden, eigenlijk alleen bij het suppen.

Wart goed dat het beter gaat met Ekko.

Jammer kiwi, word weer opnieuw opzoek naar een super baasje..

Whaha, dat koppie ook zoe.. :D

Casperzazoe, spannend! Veel plezier.

Ik vind wel dat de tijd veel te hard gaat.. Mijn schattige dondersteen puppy is nu toch echt weg... ;(
Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 23:08

Jeetje wat is die knap geworden Diandra <3 Met dat vachtje als pup is ie echt gegaan van wollige bollige pup naar een volwassen knappe hond <3

Ik gebruik eigenlijk ook nooit een tuig maar vind het wel handig er eentje te hebben. Zijn Julius paste echt niet meer dus nu hebben we deze gewoon voor als het nodig is.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 23:19

Diandra kwijl ... wat een knapperd!!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-19 23:30

Dat bolletje pluis is te schattig natuurlijk! Maar ze is wel heel knap geworden!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 05:35

Aangezien ik trekken aan de lijn afleren vreselijk vind lopen ze hier kort aangelijnd vrijwel altijd aan een tuig (of gentle leader). Voor kenzo 3 tre ponti tuigen maar hij loopt dan meestal aan gentle leader ivm zijn agressie. Dan heb ik meer controle. Kymo loopt veel aan tuug die heeft hurtta tuig in het model als de true love en een rogz for dogz tuig. Kon ik goedkoop 2de hands ovee nemen via marktplaats en dan toch fijner idee dan via aliexpress

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 07:42

Ik gebruik tuigen enkel als pup als ze leren loslopen (dan vind ik het handvat handig) en erna enkel op flyball trainingen.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 08:16

Wat is ze knap geworden diandra ! Het kan ook niet anders : zie hoe schattig ze was <3
Ik heb denk ik zelf nog nooit een tuig gekocht in mijn leven :=

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 08:29

Hier wel een tuig voor de pup. Ze vindt een halsband vervelend, hele tijd aan krabben en uit proberen te wurmen. Dat doet ze met haar tuig niet.

Treu love tuig ziet er netjes uit!