Ah Kaus, heeft die dan zo erg gebloed ? Op textiel helpt het om af te doppen met spuitwater. Mooie tandjes heeft die nu.
Loolotte, bench slaapt hij in en hij wil er nu al moeilijk in gaan dus dit zal voor ons niet werken vrees ik. Buitenvliegen vind hij ook echt niet leuk, maar toch niet voldoende om er volledig mee te stoppen.
Dan staat hij daar zielig voor de glazen deur naar binnen te kijken, laat je hem binnen en is hij zo enthousiast dat hij je broek , hand arm of whatever vast heeft en als je hem van je af duwt krijgt hij die rebelse blik en gaat die nog harder gaan kauwen en meestal kan ik daar prima mee omgaan, maar als ik 's morgens nog geen slok van mijn thee heb kunnen drinken zonder dat er aan mijn haar getrokken wordt en mijn kleren gescheurd worden dan is mijn lontje iets korter en dan vliegt hij echt wel langs zijn nekvel al jankend van de bank en het ergste is dat dit het enige is dat in zo een bui helpt. Hij drijft ons echt tot ons uiterste en pas als hij ons zo ver krijgt stopt hij. Rent dan ook rond tafel zodat je niet aan hem aankunt en als je je rug draait komt hij in je billen happen om weer snel weg te rennen. Het is een echte terror, maar hij heeft ook positieve punten en ik denk dat ik er binnen enkele maanden echt wel een fijne hond aan ga hebben. Hij moet gewoon nog eventjes oud en bejaard worden 
Mijn eerste tjech vond ik ook het leukst als hij de 3 jaar voorbij was.
Laatst bijgewerkt door betadine op 11-05-18 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt