Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Ja ach, zo is hij gewoon. Dan laat ik hem maar in zijn waarde. Elena is wat makkelijker, maar die kakt en piest altijd binnen 5 minuten als je haar bij je pakt.
chimello schreef:In een aquarium zou ik gewoon vissen houden.
chimello schreef:En de lampen ook, sommige reptielen hebben wel warmtelampen maar moeten ook een koel spot hebben dus een buis verdeelt de warmte en biedt geen koelte.
Fiffill schreef:Er zijn speciale slotjes voor schuifdeurtjes.
Ik merkte bij mijn dwergmuizen wel verschil tussen van bovenaf je hand er in steken of via de deurtjes. Dat laatste vonden ze veel minder beangstigend.
Er zitten geen ventilatiestrips in een aquarium, en helemaal met een (vrijwel geheel) dichte deksel erop is dat echt weinig ventilatie.
Mira283 schreef:Ik heb zelf een muskusschildpad, en die is tam kan hem uit de hand voeren en komt ook meteen zodra ik met de pincet boven de bak hang schooien om eten. En hij is minder schuw geworden sinds ik het zo doe. Vind het erg leuke beestjes al zijn het echte moordenaars kwa vissen. Die zitten apart de guppen en als die jongen krijgen worden die voer. Muskusschildpad van mij zit nu in een 80 liter bak en kan daar gewoon in blijven ook als ie is uitgegroeid