Leuke zondag ook Kim! Ben echt fan van Maze, en dat terwijl ik niet zo voor kortharige bc ben

Hier laatste weekend allemaal samen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
freetorun schreef:Wat vliegt dit topic voorbij zeg!
@Meisje94: Hier eet Zack ook wisselend. Als ze actief blijven, wel iets eten en drinken maak ik me niet zo snel zorgen!
Wat was het mooi weer he dit weekend? Wij hebben gisteren een klus-dag gehad op stal en Zack is voor het eerst de hele dag mee geweest. Het erf is aan de wegkant dicht (met een poort) maar aan de zijkant kan hij naar buren of weilanden. Maar onze inschatting was juist en hij heeft de hele dag met de stalhond gespeeld en is in onze buurt gebleven. Heel fijn, want dan kan hij straks ook lekker mee naar stal als ik voor de paardjes kom![]()
Ook zijn we vrijdag naar een bos geweest waar ze een soort van vast agility parcourtje hebben. Zack vond het helemaal fantastisch.
[ [url=m/yWrNdR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BNWOBE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu lekker bijslapen
[ [url=m/zfamju.jpg]Afbeelding[/url] ]
JesdaJinn schreef:Jinn begint hier ook moeilijk te doen met eten. Jaxx in de bench en dat is ongeveer 1.5 seconden maar soms duurt het wel 10 tot 15 minuten tot Jinn begint te eten. Al die tijd zit Jaxx in de bench anders weet ik precies hoe t gaat.
Jaxx is 16 weken en 11 kg
Nayomie schreef:Freetorun: dat ziet er leuk uit!
Zou me er nu nog geen zorgen om maken, meisie.
Wij hebben inmiddels wat dingen geprobeerd qua eetlust. Heb met kiwi even overlegd, we gaan even Brit voer proberen. Daarnaast hebben mijn vriend en ik besloten ons ritme aan te passen. Voorheen lieten we haar er sochtends uit voor een langere wandeling en daarna eten. Maar dat at ze vaak niet en zo dom als ik was, had nooit de link tussen dat wandelen en overgeven sochtends geplaatst.Nu laten we haar eruit voor de behoeften, daarna na eten, nu eet ze wel mondjesmaat. Na een uur gaat ze me voor een grote wandeling. Dit lijkt nu voor sochtends een mooie oplossing te zijn.
Het blijft een leerproces.
JesdaJinn schreef:Klopt. Jaxx krijgt nog baby brokjes en Jinn krijgt Prins. Jinn vindt de brokjes van Jaxx niet zo lekker. Heb wel es een handje in het gras gegooid maar heeft er 2 opgegeten en toen ging die er bij liggen dus die brokjes vind die niet zo