Wat een leuke pups komen er voorbij, welkom!
Zoe gefeliciteerd met je kennelnaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarmaChansy schreef:Zo goed nieuws ekko is helemaal ok nu, het ging vannacht wel ff wat minder maar hij is helemaal ok, voor de zekerheid krijgt hij nog wat meds voor 3 dagen. Voor de volgende vaccinatie moet hij eerder komen en dan krijgt hij een infuus en een prik met een medicatie? Moet zo ff de naam opzoeken en dan weer het vaccin. Ik heb dus 5 dierenartsen gebelt in mijn regio en niemand die tittertwerd nog net niet voor gek verklaard
Edit: hij speelde gelijk en karma was super blij dat hij thuis was
[ [url=m/ngMQGK.jpg]Afbeelding[/url] ]
biggirl schreef:Wat fijn dat het goed gaat met ekko !
Vandaag was ik bij een beurs in aachen en was ook een honden stand en zag ik een mini duster dogmaze. Leek me wel wat voor candy en snoopy . Net uitgeprobeert en ze vinden het leuk !
Gaat gelukkig goed met candy nu snotter en hoest niet meer![]()
[ [url=m/MDgSiI.jpg]Afbeelding[/url] ]
xDenies schreef:Het was twee jaar geleden voor mij nieuw en voor de DA ook. Immers ben ik wel van mening dat je met een witte jas wel moet weten waar je over praat en anders gewoon moet zeggen, 'Nee doen we niet'. Ik heb nu toentertijd dubbele kosten gemaakt. Daarnaast hebben zij mij met verkeerde informatie verder geholpen.
Ik ga nog even kijken hoe en wat ik er mee ga doen.
xDenies schreef:Ja maar daar was ik toen (twee jaar geleden) nog niet mee bekend en was ik in mijn omgeving één van de eerste die met het woord 'titeren' kwam. Dus kreeg ook geen advies daar over
Leuke foto's! En jammer dat er is afgezegdMaar gezien je verdrietig zegt zal het niet een makkelijke keus zij ngeweest.