Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:Ik hou Snoopy even in de gaten, ze heeft haar poot alleen maar ingetrokken en onderneemt niets meer, eet ook niet. Daar moet wel snel verbetering in komen.
Lukasje schreef:Kiimm_ schreef:Ik hou Snoopy even in de gaten, ze heeft haar poot alleen maar ingetrokken en onderneemt niets meer, eet ook niet. Daar moet wel snel verbetering in komen.
Oh .... Toch nog zorgen? Want thuis ging ze toch meteen weer knuffelen bij Joshi? Mss is ze gewoon van haar melk? Het bezoek aan de arts en de behandeling zal toch indruk gemaakt hebben? Ook niet te verleiden met trosgierst? Snel beterschap hoor!
arabella2000 schreef:De arme vogeltjes hier hebben het zwaar vandaag....
Ik had gehoopt ze met het slechte weer in de garage te hebben... maar die is nog niet klaar genoeg.
Even overleggen wanneer ik de panelen kan gaan kopen zodat de voliere daar gemaakt kan worden.
En dit weekend even kijken of ik de voliere enigzins tochtvrij kan maken.... de platen die ik had zijn niet meer geschikt, dus eventueel tijdelijk met afdekzeil ofzo...
Lukasje schreef:Hé Kiimm_, hoe gaat het met Snoopy ?
Cayenne schreef:Spannend Kimley! Soms bij de valken duurt het iets langer wanneer het weer slecht is.
Misschien is dat bij de zebravinken ook zo?
Zijn ze wel bevrucht? Heb je met een schouwlampje gekeken of er leven in zit?