Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:41

Hoe duur zijn die?

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:15

6.95 per stuk

Onze tweede homemade paal is af!

Afbeelding

Afbeelding

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:15

Wow, heel gaaf!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:36

Cool! :)
Ik had vandaag vijf man op bezoek. Whisky is een manslet aan het worden |( Hij liet zich maar wat graag aanhalen door iedereen. :)

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:47

ohhh winnie dat is best een idee ik heb van mijn cursus bomenzagen (brw) nog een aantal schijven in de schuur liggen.... wou ik ooit gaan gebruiken als naambordjes maar nu liggen ze toch maar te liggen.... misschien dat ik mn krabpaal maar eens ga verbouwen :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:53

Ik ben flink inspiratie aan het opdoen in de 'katvriendelijk je huis inrichten' facebookgroep.
Komen hele leuke en creatieve ideeën voorbij voor krabpalen, kattenbakverbergers, kasten om te bouwen etcetc.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 00:59

Yeahh Nederlandse tijd nog maar 3 dagen *\o/*
Ben net een klein kind maar nu is het echt aftellen :D

Super mooie zelfgemaakte krabpaal hierboven! Heb me ook aangemeld op die facebookpagina! Staan leuke dingen op :)

Haha leuk in dat hangmatje!!

Ohh arme pippin :')

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 01:16

Spannend! :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 01:25

Spannend! *\o/*

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 18:37

Onze Noorse mannes slapen in het mandje, gebeurt zelden en daardoor zo vertederend <3

Afbeelding

De andere op de nieuwe paal
Afbeelding

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 18:52

:wave: Ik kom ook weer even hier om de hoek kijken na een tijd van afwezigheid (het ging hier zo hard ;) )
Poekie is inmiddels 11 maanden, en ik heb steeds meer het idee dat een maatje voor haar wel eens een goed idee kon zijn. Ze daagt de katten bij mn ouders thuis uit, maar die zijn oud en slapen liever :P Ook eet ze veel uit verveling heb ik het idee.

En toen was daar het toeval... Gepiep onder de motorkap. Een kleine kitten, bijna een kopie van Poekie... Wel incest, zelfde moeder, vader is de broer van Poekie. Van de boerderij aan de overkant van stal, die interesseert het allemaal zeer weinig en heben dus elke paar maanden nestjes van hun ongeholpen poes en die gaan dan dood of zwerven ergens rond bij de boerderijen. Op stal zijn ze er ook klaar mee om steeds alle beesten op te vangen en te helpen, want ze blijven allemaal hangen en bij hun eten en verzorging + dierenarts etc krijgen.
Dus dit kleintje gaat met mij mee :D
Zit nu op stal in een geimproveerd hok om even te ontwormen, ontvlooien, etc. Hij kan ook mooi wat wennen aan mensen zo, want er wonen daar wat kinderen en komen de hele dag mensen langs die hem even willen aaien en oppakken. Hij slaapt wel erg veel, we schatten hem ook al 8/9 weken en hij zag er uit als 5/6. Waarschijnlijk net op tijd gered voordat hij er niet meer was geweest. Dus al zijn energie gaat momenteel op aan bijkomen en groeien.
Aangezien ik nu ook nog op het huis van mijn ouders (met hun eigen beesten dus) aan het passen ben neem ik hem ergens in de loop van komende week mee naar huis, eens kijken hoe goed ze met elkaar kunnen of dat ik ze langzaam moet gaan laten wennen.

Hier een foto van afgelopen week :):

Afbeelding
Afbeelding

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:34

Ach wat een schatje :+:

Skye heeft nog steeds/alweer diarree. Gisteren en eergisteren was het wat beter maar nu weer niet.. Iemand tips?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:45

Fioon wat een poepje!!! Goed dat je hem kunt hebben helpen!

Oh wat vervelend Karlijn. Weet niet zo goed wat je eraan kunt doen... Sammie heeft maar een keer diarree gehad en toen had die longontsteking dusja...

Winnie, wat lief in dat mandje!! Hier ligt die meestal in z'n mandje

Kan Sammie af en toe nu achter het behang plakken!!! Hij is zo vervelend. Klimt op de tafel en slaat tegen de glazen lampen, springt overal op, haalt z'n kattengrit uit de bak. Volgens mij verveelt die zich... Hij mag alleen onder toezicht naar buiten in de tuin. Ik zou graag een kitten erbij willen maar dat mag niet.. Iemand nog ideeën?? Hij heeft een doos vol speeltjes.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:46

Iets licht verteerbaars geven zoals gekookte kip? Dat is altijd wel prettig voor ze. (En lekker :Y) )

Lekker altijd van al die katten. Misschien zijn er wel van die castreer-acties bij jullie in de buurt? In Rotterdam is er donderdag eentje, kan je katers laten castreren voor 30E. Misschien dat ze dat wel willen doen. En anders zijn er misschien een paar die het ervoor over hebben? Dan kan je het wellicht een beetje indammen. :(:) Wel tof dat je er toch eentje wil opvangen!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:21

Afbeelding
Groetjes van de 2 rode broertjes! Groeien nog steeds als kool.

Wat is dat vondelingetje een schatje zeg!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:54

Ohh xfioon wat een schatje!! Echt n leuk ding!
Schandalig van de overburen dat ze er niks aan doen.. Kan de DB hier niks mee doen?

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 22:00

oh wat een leuk topic, nu pas ontdekt ;)

wat een leuke kittens komen er voorbij en een paar halflangharig, ben er helemaal gek op <3

las iets over diarree, van voeding verwisselen, heb dit ook een tijdje gehad met 1 van de katten, die kon echt niet tegen dat eten.

Hier kittens ondertussen al bijna vier maand en nog steeds zie ik ze soms zogen bij mams, heerlijk ze zijn al bijna even groot :o

meet Benny

Afbeelding

en Iza

Afbeelding

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 23:11

@Fotsy: Leuke katten! Ik heb er weinig verstand van hoor, maar is het niet belastend voor moeders als de kittens blijven zogen?
Ik was degene met de kitten met diarree. Het voer als oorzaak heb ik ook aan zitten denken, maar dit voer geef ik nu ruim 5 weken, zou daar nu pas reactie op kunnen komen?

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 23:18

ik heb echt een terror kitten.... is echt zo evil }>
Afbeelding

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 23:20

_Karlijn schreef:
@Fotsy: Leuke katten! Ik heb er weinig verstand van hoor, maar is het niet belastend voor moeders als de kittens blijven zogen?
Ik was degene met de kitten met diarree. Het voer als oorzaak heb ik ook aan zitten denken, maar dit voer geef ik nu ruim 5 weken, zou daar nu pas reactie op kunnen komen?

Hier zoogt ie ook soms nog. Ik denk dat als moeders er genoeg van heeft zoonlief het snel genoeg merkt := (Soms loopt ze ook gewoon weg, en als hij dan achter haar aankomt krijgt hij een pets voor zijn smoel. Duidelijke taal. :D )

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 23:37

meisje_ schreef:
Ohh xfioon wat een schatje!! Echt n leuk ding!
Schandalig van de overburen dat ze er niks aan doen.. Kan de DB hier niks mee doen?

Het zijn niet alleen de overburen... Al die boerderijen daar hebben 'wilde' boerderijkatten, allemaal ongeholpen. Vandaar dat het ook geen doen is om ze te laten helpen, je hebt geen idee hoeveel er uberhaupt lopen

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 23:38

Mooie katten Fotsy!

En die kijkt inderdaad niet al te lief Tamara haha :P

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 23:42

hihi nee klopt maar is ze wel hoor :P

Had alleen de flitser aan staan op de camera en dan krijg je dit soort foto's

schrok zelf wel even toen ik de foto zag :x

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 02:04

Xfioon: ah op die fiets.., dat is lastig dan inderdaad...

Hahaa tamara.. dat gezichtje van souraya :')

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 14:07

Gisteren ook het tweede plateau op de paal bevestigt, nou istie af! Het is echt een kunstobject zo in kamer, ding is gigantisch <3

Afbeelding