Maar neem eerst poosje niks meer in huis aan reptielen. Eerst even wat geld sparen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nathalie2302 schreef:Wij vonden 1 meter ook te klein voor een baardagaam. Bob ligt vaak op 1 plateau "in de zon" of juist in zijn "grot" en dan zou je denken 50cm is nog genoegmaar hij scharrelt ook regelmatig rond achter een sprinkhaan aan en ergens vind ik het dan sneu dat zijn wereld 1 meter zou zijn.
Misschien iets psychisch bij mij hoor maar hij heeft nu dus 1m20 en verschillende plateaus naar boven voor nog meer ruimte.
chimello schreef:M'n broertje wilde ook garnaaltjes eerst.
Jammer van de Tokehs, dan toch maar een andere.. Ik dacht eerst een red eyed croc skink maar die zijn niet zo tam en ik wil toch wel graag een dier dat ik ook op kan pakken enz zonder dat ze het erg vinden. Maar heb nog een paar anderen die leuk lijken. Ik vind de staart van geckos gewoon zo lelijk dik (weet dat dat hoort maar mooi vind ik het niet)
Solleke_Noah schreef:Wat een schatje Fiffill! Je kan binnenkort een heuse egel-opvang beginnen!
chimello schreef:Klopt ja, maar die groene gecko's vind ik bv al niet mooi. Luipaard gecko's hebben zo'n schattig koppie maar die staart...Wat een enige egeltjes!
Scully zit te graven nu, gaat onder de zand liggen maar DA zei is niet erg. Ze eet goed verder, heb haar gister bloemetjes gekocht in gedroogde vorm maar daar heeft ze weinig interesse in, zelfs met andijvie heeft ze zoiets van nope. Verwend nest