Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Warboel schreef:Ik had precies hetzelfde toen KingYasFan! Mijn ratje was ook erg ziek en zaten met z'n 2en. Heb gelijk toen we wisten dat het einde verhaal was 2 rittens gereserveerd bij een rattery. Ze waren toen nog niet geboren. Uiteindelijk heeft het ratje het wat langer volgehouden dan verwacht en heeft m'n tweede ratje niet lang alleen gezeten. Nu zitten ze met z'n 5en, dus mocht er onverhoopt 1 overlijden hoef ik niet hals over kop een nieuwe te zoeken... Vind ik altijd zo rot om zo snel een nieuwe te zoeken.
Vanillia schreef:Het voer gewoon uitspreiden over de bodem wil nog wel eens helpen, gaas over de voerbak lijkt me een beetje sneu
Saintelette schreef:Wat een onzin Jorinda, je bent toch niet verplicht een advies op te volgen? Soms wil je gewoon even horen hoe anderen erover denken (en dan kan het dus ook dat je het er daarna niet mee eens bent).. Als ik soms zie welke adviezen er in bepaalde topics hier op bokt worden gegevendan is het maar goed dat die niet altijd worden opgevolgd
Jammer dat iedereen het zich zo aantrekt.. Ik snap aan de ene kant dat mensen hier alles voor hun ratjes over hebben en dat opereren daar de normaalste zaak van de wereld is, maar ik snap ook carr_friesje's kant die daar een andere mening over heeft. Laat iedereen in zn waarde!