Welkom Nathalie, ik hoop dat je met alle adviezen die je hebt gekregen, jouw vriendin kunt overtugen het toch niet te doen of iig direct via DA en evt behandelingsplan. Succes iig hoe/wat het ook mocht worden.
Kim, mooi snuffelmatje heb je gemaakt, wil ik ook nog eens doen. Zag ze op AE ook liggen, maar dacht dat kan ik zelf ook. Dus binnenkort maar eens aan de slag.

Hij was vanochtend nog wat hinkerig maar in de loop van de middag leek er niks meer aan de hand. Hij krijgt natuurlijk wel pijnstilling dus hij zal het ook niet helemaal voelen dus we houden flink de rem erop. Maar er is in elk geval geen gips nodig
De argumentatie thuis voor mijn nieuwe pup eind dit jaar die ik gebrukt heb is namelijk dat daeva mentaal niet bekwaam is om wedstrjden te spelen (en zeker niet op het hoogste niveau wat ik ooit hoop te halen). Daeva was toen nog een stuk minder stabiel dan nu, op een maand tijd is ze veel verbeterd. Programma 2 (hoogste niveau) zit er bij daeva gewoon niet in, maar met een beetje geduld en training misschien wel programma 1. Ik ben enkel bang als daeva het nu al goed doen dat ze thuis zeggen dat mijn nieuwe pup niet nodig is, terwijl die net uit bloedlijnen komt die het top doen in de sport (daar opa al meerdere keren belgian winner geweest etc.). Dus voor echt bij de top ooit mee te kunnen draaien wil ik toch echt die nieuwe pup hihi :p