Vandaag ging het tuigje wat minder wat resulteerde in een boze kat, maar gelukkig bleef het bij boos kijken en lipje iets optrekken.
Het is ook vandaag weer zo'n dag dat ze van alles schrikt en weg schiet. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

of heb je dezelfde maar ergens anders goedkoper gekocht? Dan hoor ik dat heel graag!
gelukkig laat ik me door katten makkelijk trainen en met een week kwam hij 3 tot 4 keer per dag en gingen er 4 zakjes whiskas en 2 bakken brokken in. Dit in combinatie met de hoeveelheid parasieten die hij bij zich droeg heeft ons ervan overtuigd dat hij op dit moment niemand meer had die voor hem zorgt.
Is nog een duur grapje voor ze geweest. In 3 weken tijd is er 4x een da bij geweest, hij is goed in hechtingen slopen, en heeft hij 3 antibiotica kuren + alle gebruikelijke onderzoeken gehad. Maar toen hij eindelijk is gecastreerd en alle antibiotica op was mocht hij naar huis. Afgelopen dinsdag hebben we hem officieel geadopteerd en mocht hij terug naar zijn forever home. Hij ligt nu naast me op de bank te slapen en als hij wakker is wil hij knuffelen of spelen. Voorlopig heeft hij alleen onder toezicht contact met de andere katten. Met bink gaat het net zoals voorheen, veel gemopper geen actie dus perpectief voor de toekomst! Frutsel negeerd de hele woonkamer maar zit verder wel in haar normale ritme en komt ook gewoon naar me toe en op bed als boef daar gelegen heeft. Ik ben zeer optimistisch dat dit goed gaat komen dus....

floorsil schreef:Wat een gedoe met boef! Maar fijn dat het nu wel zeker is dat hij mag blijven en gelijk al gecastreerd is. Hij lijkt aargh helemaal op zijn gemak. Rosa,Lilou en milly zijn ook grappig,idd met name de gezicht uitdrukkingen. Is het familie van elkaar?

ik vond het zachtgezegd heel spannend om met haar naar buiten te gaan. Voor mij namelijk de eerste keer en sinds ze er is is ze niet veel buiten geweest gezien de omgeving daar niet geschikt voor is.
Ennasil92 schreef:Gisteren 3 nieuwe "muizenvangers" opgehaald, maar ze kunnen erg disapproved kijken....
Rosa en Milly, [ [url=m/0XEnkv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lilou en Rosa,[ [url=m/UrakFv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lilou en Rosa,[ [url=m/HZ14Le.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lilou,
[ [url=m/pn95jF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Milly,
[ [url=m/NjweLc.jpg]Afbeelding[/url] ]

, ben ik blij om want nu is het een eng ding en ze kwamen er zelf uit.
mijn kat van