Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:37

Ahh kijk die skye liggen <3
Sani als wij erbij zijn, en dat zal van komende woensdag t/m zodag de eerste week, eigenlijk non stop zijn dan mag ze overal.. Hihi dus ze gaat nie naar beneden kukelen?

Afbeelding
Tis zeg maar dit idee aan open..

Van

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:39

nee joh daar heeft een beetje kitten echt geen moeite mee

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:48

Oke... :D nu al beetje overbezorgd dus

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:03

Haha nee joh! Wij hebben ook zo'n open trap en onze katten zijn nog nooit gevallen. En katten komen altijd op hun pootjes terecht.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:40

Wij hebben hier 2 boeven die graag cavia's pesten :D

Cian voor het eerst in het hok :"Mag dit niet dan? " :+
Afbeelding

Tijdens het hok schoonmaken, kwam ik dit ongedierte tegen:
Finnian

Afbeelding

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:48

Sammie plaagde ook altijd de cavia's, dan deed die stiekem z'n pootje er door maar tegenwoordig interesseert het hem niet zo meer.

Aach die skye!

Heb een nieuwe mandje voor Sammie, echt te fout maar zo leuk. Foto volgt nog :))

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 15:28

Oke hihi dat scheelt, gezien de kelder open is wilden we de kattenbak uiteindelijk daar naartoe verplaatsen, wij geen stank en dushi altijd een rustig plekje'

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 15:55

Lifaya: je hebt ook wel eens bij dierenartsen of asielen advertenties staan. Die zoeken dan een tijdelijke opvang.

Onze kittens zijn nu 14 weken bijna. We hebben ze vanaf 10 weken al lekker in de tuin lopen en hebben alles afgeschermd. Gisteren viel me op dat ik 1 al een tijdje niet had gezien. Had die stiekem een gat gespit onder de schutting door en zat ze me mooi aan te kijekn vanaf de andere kant van de schutting ... De boef. Snel alles weer dicht gemaakt en nu hopen dat ze t niet weer doet maar moet het wel in de gaten houden. :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:06

Denk dat ik dat idd ga proberen! Van de raskateigenaren hoef ik iig niet uit te gaan van een normale reactie xD ik heb een rare gedachtegang, ik ben een broodfokker, ik gebruik katten als wegwerpartikelen... Ja absoluut. Zeker...

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:11

Sommige mensen denken zo zwart wit :=

Ik kom binnen een paar dagen enkele berichten tegen over ontworming en vlooienspul van het Kruidvat huismerk, waarvan katten doodziek zijn geworden. Het zijn geen onderbouwde bronnen maar ik weet wel wat ik níet ga gebruike iig! Ik haal mijn spul liever bij de DA.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:14

Afbeelding

Ohh wat is ze leuk he <3

Jammer dat de mensen er zo over denken lifaya, ik vind het wel een mooi initiatief...

Karlijn, ik twijfel door al die berichten dus ook enorm welk spul ik moet gaan gebruiken..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:15

En het feit dat ik een nestje wil fokken uit Ginger is al helemaal gestoord :') en dat terwijl ik aangeef haar te testen en een geteste vader te zoeken die haar aanvult :') ik hecht zelf niet zoveel waarde aan een papiertje en zal de kittens ook gewoon binnen mijn familie en vrienden proberen te plaatsen xD

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:22

Hoi hoi ik kom ook gezellig mee kletsen *\o/*

Momenteel heb ik 2 kittens die bijna geen kittens meer zijn :+ Ze zijn bijna 1 jaar oud. máár hopelijk krijg ik er vanavond een 10 weken oude kitten bij *\o/*

hier een foto van mij met mijn kater (inmiddels niet meer zo klein en de 5 kilo gepasseerd }:0 )
Toby
Afbeelding

en mijn kleine prinsessen dame <3 echt een popje en enorme knuffel.
Tezzy
Afbeelding

Mijn kitten wordt een rode kater. Iemand een idee voor een naam met de T? Trappel en Tarzan vallen af (zo heten de konijnen =D )

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:27

Oh wat een leukerds zeg! Mooie tekening die laatste!

Dit ligt er nu naast mij xD
Afbeelding
Afbeelding

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:35

Wat ik niet snap Renee, een tijdelijk opvangkatje kost ook geld, toch? Bedoel, kijk wat Sonic je uiteindelijk gekost heeft. Eerlijk, mijn volwassen katten hebben tot op heden een boel minder gekost dan de kittens die ik van stal meegenomen heb. Overigens niet enkel in geld, ook in zorgen en stress, en die heb jij ook gehad omtrent Sonic. Als ik die 2 op de foto's hier boven ook weer zie zou ik als ik jou was er toch nog eens heel hard over nadenken of je hem echt wel weg wil doen, de mensen aan wie je hem belooft hebt zullen dat ook vast wel begrijpen als ze zulke foto's zien <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:39

Amable schreef:
Wat ik niet snap Renee, een tijdelijk opvangkatje kost ook geld, toch? Bedoel, kijk wat Sonic je uiteindelijk gekost heeft. Eerlijk, mijn volwassen katten hebben tot op heden een boel minder gekost dan de kittens die ik van stal meegenomen heb. Overigens niet enkel in geld, ook in zorgen en stress, en die heb jij ook gehad omtrent Sonic. Als ik die 2 op de foto's hier boven ook weer zie zou ik als ik jou was er toch nog eens heel hard over nadenken of je hem echt wel weg wil doen, de mensen aan wie je hem belooft hebt zullen dat ook vast wel begrijpen als ze zulke foto's zien <3

De kosten worden gelukkig allemaal door het nieuwe baasje betaald. En ik vind het ook vreselijk moeilijk om hem weg te brengen naar het nieuwe huisje! Alleen hij is zelf ook helemaal verzot op Sonic en ik vind het dan ook heel erg als ik opeens zeg dat het toch niet doorgaat... Sonic zal het bij hem ook ontzettend goed krijgen, hij heeft een flinke rode boskat kruising kater die dus nu ook alleen zit

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:42

_Karlijn schreef:
Sommige mensen denken zo zwart wit :=

Ik kom binnen een paar dagen enkele berichten tegen over ontworming en vlooienspul van het Kruidvat huismerk, waarvan katten doodziek zijn geworden. Het zijn geen onderbouwde bronnen maar ik weet wel wat ik níet ga gebruike iig! Ik haal mijn spul liever bij de DA.

gewoon opletten of er geen diazinon in zit, dan zit je safe. ;)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:42

Maar zijn katten zijn nog niet zo gehecht als die van jou. Het is geen vanzelfsprekendheid dat het zo goed klikt tussen 2 katten. Eerlijk, Jiala hoeft nog steeds bij geen van mijn volwassen katten gezelligheid te verwachten, heel af en toe speelt Kiska wel een beetje met haar mee, maar meestal negeren ze de kleine of, als ze te opdringerig wordt, worden ze boos. Heel sneu, maar het is helaas niet anders. Dus als ik dan zie hoe lief die 2 van jou samen zijn dan denk ik, koester het!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:45

lifaya schreef:
En het feit dat ik een nestje wil fokken uit Ginger is al helemaal gestoord :') en dat terwijl ik aangeef haar te testen en een geteste vader te zoeken die haar aanvult :') ik hecht zelf niet zoveel waarde aan een papiertje en zal de kittens ook gewoon binnen mijn familie en vrienden proberen te plaatsen xD

Kijk, ik ben ook niet zo van het fokken met stamboomloze dieren, maar als jij de testen doet die in het ras (of in geval van kruising de rassen) gebruikelijk zijn en je verantwoordelijkheid neemt enzo hoor je mij er verder ook niet over.
En wie weet blijkt Ginger straks helemaal niet fokgeschikt te zijn om wat voor reden dan ook, ook prima neem ik aan. :)

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 23:20

Finnian is jaloers op het hangmatje van de cavia's. ...Afbeelding

Cian kan lekker knuffelen

Afbeelding
Afbeelding

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:40

Hihi dat hangmatje is nét te klein!!
Pippin is gister uitgegleden op de rand van het bad en erin gevallen, het was echt hilarisch!! Daarna heeft ze 2u lang zichzelf zitten wassen en toen was ze weer de oude. Vandaag ging ze gewoon weer in bad zitten dus blijkbaar geen trauma's :)

Afbeelding

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 14:14

voor degene met een kattenren, bij de action hebben ze grote ehm hoe noem je ze...alsof je doorsnede's van een boomstam maakt, zo'n plankje (ja lekker duidelijk he)

Ik ga er vd week een paar halen om in mijn ren te maken zodat ze daar lekker op kunnen zitten

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 14:21

Yom schreef:
voor degene met een kattenren, bij de action hebben ze grote ehm hoe noem je ze...alsof je doorsnede's van een boomstam maakt, zo'n plankje (ja lekker duidelijk he)

Ik ga er vd week een paar halen om in mijn ren te maken zodat ze daar lekker op kunnen zitten

Een schijf :D

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 14:45

jaaaaaa dat ehh bedoel ik dus :o

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:32

Jaa daar hebben wij net ook een stapel van gehaald voor ons nieuwe project krabpaalproject! Zijn mooie schijven!