Sani als wij erbij zijn, en dat zal van komende woensdag t/m zodag de eerste week, eigenlijk non stop zijn dan mag ze overal.. Hihi dus ze gaat nie naar beneden kukelen?

Tis zeg maar dit idee aan open..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amable schreef:Wat ik niet snap Renee, een tijdelijk opvangkatje kost ook geld, toch? Bedoel, kijk wat Sonic je uiteindelijk gekost heeft. Eerlijk, mijn volwassen katten hebben tot op heden een boel minder gekost dan de kittens die ik van stal meegenomen heb. Overigens niet enkel in geld, ook in zorgen en stress, en die heb jij ook gehad omtrent Sonic. Als ik die 2 op de foto's hier boven ook weer zie zou ik als ik jou was er toch nog eens heel hard over nadenken of je hem echt wel weg wil doen, de mensen aan wie je hem belooft hebt zullen dat ook vast wel begrijpen als ze zulke foto's zien
_Karlijn schreef:Sommige mensen denken zo zwart wit![]()
Ik kom binnen een paar dagen enkele berichten tegen over ontworming en vlooienspul van het Kruidvat huismerk, waarvan katten doodziek zijn geworden. Het zijn geen onderbouwde bronnen maar ik weet wel wat ik níet ga gebruike iig! Ik haal mijn spul liever bij de DA.
lifaya schreef:En het feit dat ik een nestje wil fokken uit Ginger is al helemaal gestoorden dat terwijl ik aangeef haar te testen en een geteste vader te zoeken die haar aanvult
ik hecht zelf niet zoveel waarde aan een papiertje en zal de kittens ook gewoon binnen mijn familie en vrienden proberen te plaatsen xD