Denk, ik licht het even toe, voordat ik allemaal beledigingen naar mijn kop geslingerd krijg. Mijn stipje haal ik ook weg want ik zie inderdaad meer dingen waar ik het totaal niet mee eens ben. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denk, ik licht het even toe, voordat ik allemaal beledigingen naar mijn kop geslingerd krijg. Mijn stipje haal ik ook weg want ik zie inderdaad meer dingen waar ik het totaal niet mee eens ben.
Houd het wel goed in de gaten.
dan is het maar goed dat die niet altijd worden opgevolgd 
Maar ook daar kan iedereen anders over denken, als iedereen vindt dat persoonlijke beledigingen ook gezond zijn: ga vooral je gang, maar dan ben ik er klaar mee. Simple as it is.

Vanillia schreef:Schattig! Waarom ga je niet voor 2 rittens? Ik vind 4 maanden verschil best fors als ik heel eerlijk ben. Denk dat het prettig is voor je ritten als hij een maatje van zn eigen leeftijd heeft.

wij wonen in een studio, en hebben daarom een extra kooi in de badkamer voor 's nachts..
Ben ze hier ook wel eens 'kwijt' geweest. Ik was in de keuken, trok de koelkast los en toen kwamen er ineens 3 koppies de hoek om kijken of er ook wat voor hen bij zat 

Vanillia schreef:Ah dat klinkt goed! Gaat dat goed, mannen en vrouwen op 1 kamer?